![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
FIA GT Rnd 6 Dijon
De 6de rond van dit jaar die plaats heeft op Dijon is de 100ste race van het FIA GT van 1997 tot nu toe!
GLPK zal het wel lastiger hebben met zo'n 80kg ballast! B-Racing word vervangen door Wablinger Motorsport die ook een Lamborghini Murcielago inzetten voor Christophe Bouchut en de Zwitzer Benjamin Leuenberger. Een andere nieuwkomer is Rock Media Motors die we eerder al zagen op Dijon tijdens de testdag, deze komen nu meerijden met hun Pagani Zonda! En wie zien we als twee piloten, de broer's Janis. (Jarik & Erik). Jarik heeft dus snel een nieuw zitje gevonde na zijn contractbreuk bij Zakspeed. Deze keer geen G3's in de FIA GT race zoals op Paul Ricard, logisch natuurlijk omdat er terug twee FIA GT3 race's zijn. Alles te lezen op: http://www.endurance-info.com/articl...d=2503&thold=0 |
#2
|
||||
|
||||
Dit is echt super nieuws dat de Pagani terug is.
Wat gaan ze met de Zonda na Dijon doen? Ik hoop dat ze meer races ermee gaan rijden. |
#3
|
||||
|
||||
Nu de vraag: hoeveel rondjes? 2 of 3?
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Deelnemerslijst is bekend: http://www.fiagt.com/results.php
De Red Racing Lister staat terug paraat, met twee Romain's ![]() |
#5
|
||||
|
||||
waarom is die janis weg bij zakspeed?
|
#6
|
||||
|
||||
Is denk ik niet bekend. Het enige wat ik weet is dat hij zijn contract heeft stopgezet.
|
#7
|
||||
|
||||
Ziet er uit dat B-Racing een naams verandering heeft :P. All-inkl.com was hoofdsponsor van B-Racing. Wil wel eens zien hoe de auto eruit gaat zien.
Ook wil ik wel eens zien hoe de Pagani eruit ziet. Of hij nog steeds geel is en een beetje kan meekomen. Maar kan wel misschien vechten met de Lambo, Lister en de Saleen van Balfe. Ook weer geen Race Alliance Porsche. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Bron v.d. quote: 24u.be -> nieuwsberichten -> olivier muytjens |
#9
|
||||
|
||||
Eventjes de ballastgewichten overlopen:
#1 Vitaphone Maserati MC12 60+25=85kg #2 Vitaphone Maserati MC12 20+25=45kg #4 GLPK Corvette C6-R 80kg #5 Phoenix Aston Martin DBR9 60kg #9 Zakspeed Saleen S7-R 30kg #19 Red Racing Lister Storm 10kg #55 JMB Racing Ferrari 430 10kg #58 AF Corse Ferrari 430 32+28=60kg #59 AF Corse Ferrari 430 32+28=60kg #62 Scuderia Ecosse Ferrari 430 32+28=60kg #63 Scuderia Ecosse Ferrari 430 15kg #75 Ebimotors Porsche 996 GT3-RSR 28kg Het is nu toch de 2de race voor die Lister van Red Racing, blijft die 10kg dan voor alle race's die zij nu meerijden?? |
#10
|
||||
|
||||
Ja die 10 kg is toegekend door de gt commisie.
|
#11
|
||||
|
||||
Maar de 40 kg van de vorige keer is er nu wel uit.
![]()
__________________
![]() |
#12
|
||||
|
||||
Doet PSI eigenlijk mee???
__________________
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
Line up wijzingng voor BMS!
Babini en Gollin zullen gesplits worden, en neen geen ruzie hoor ![]() Dit is om zo bijde heren apart meer te kunnen laten testen met de wagen, afstelling, banden etc... Dit acht men nu toch nodig bij BMS door de toch wel tegenvallende resultaten. Alles te lezen op: http://www.planetlemans.com/cmsv2/in...=2059&Itemid=2 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|