![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 16] GP China
Blijkbaar heeft niemand hier weet van de GP van China dit weekend
![]() Uit de vrije trainingen en de kwalificaties kunnen we afleiden wat we al lang wisten: De Bridgestones zijn sneller op het droog en de Michelins sneller als het wat nat ligt. Tijdens de kwalificaties was het nat en logischerwijs heeft Alonso dus de pole gerealiseerd met 6 tienden voorsprong op z'n teamgenoot ![]() Schumacher kon op een mirakuleuze wijze de schade beperken door zich op een zesde plaats te zetten. ![]() Voor morgen wordt droog weer verwacht dus lijkt Schumacher toch een goede zaak gedaan te hebben... Results:http://www.formula1.com/race/result/767/24.html |
|
||||
|
||||
ja vandaag was wel wat tegenslag voor schumi ! wel mooi hoe hij zich toch nog voor Q3 qualificeerde ! ik denk dat we op een droog shangai wel een sterk ferrari zullen zien ! het zal er morgen om spannen denk ik !
|
|
||||
|
||||
Als het morgen droog blijft he, want dacht dat ze ook voor zondag regen voorspelden.
|
|
||||
|
||||
Gaëtan Vigneron zei van niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() prachtige drift ![]()
|
||||
|
||||
Knappe foto.
Mooi dat schumacher zich kon kwalificeren naar Q3 ![]() Voor albers zou dat mooi zijn. Voor schumacher is dat naar zijn kunnen een afgang ![]() Niet te min staat hij nog op de 6de plek. Massa had ook geluk. Hij zal gedacht hebben dat raikkonen een klacht zou indienen voor hinderen en ging dan maar van de baan ![]() Onwaarschijnlijk,want het zal eerder omgekeerd zijn. Soit,alonso super gereden en ik ben blij dat fisichella zich eindelijk kan bezig houden om mee voor de tittel van alonso en renault te vechten. Ik hoop dat er een faire wedstrijd gereden wordt. Het circuit is erg glad als het regent.vooral de remzone op het lange rechte stuk is moeilijk en de eerste rechtse waar er veel van de baan gleden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Schumacher was met nog 30 seconden te gaan uitgeschakeld voor Q3. Toen hij aan die laatste ronde bezig was, moet dat toch énorm meegespeeld hebben in een wagen met BRIDGESTONEbanden die op een spekgladde baan totaal geen grip bieden. Ik vermoed dat dat dus volgens u een peuleschil is, met iemand van Schumachers kunnen ? Had hij nog snel even P1 moeten rijden ofzo ? Hij is de enige Bridgestonecoureur binnen de top 12. En dan nog op P6, wat betekent dat hij nog een reeks Michelins achter zich laat, waaronder een McLaren. Wat dat hier toch is de laatste tijd met al dat Schumacher-bashing. Ik kan goed aannemen dat je het beu bent dat hij ogenschijnlijk voorgetrokken wordt door de FIA, maar als de kerel op de baan in barre omstandigheden dan toch nog eens iets moois aflevert, wordt het ook de grond ingeboord als niemendalletje. Als je de F1 waardeloos vindt met hem erin, kijk dan de komende twee races niet meer.
|
||||
|
||||
Goed gezegd
![]() Schumacher rijdt op regenbanden van BRIDGESTONE. Daar zit geen P1 in volgens mij ![]() Ook als is hij de "Regenmeister" ![]() |
|
||||
|
||||
Schumacher beperkte de schade in de regen en was sneller dan alle andere Bridgestone rijders. Dan heb je een goede prestatie neergezet.
Voor morgen is er 70% regenkans ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
verwachte reacties op dit forum:
-wat een chance voor Schumacher, profiteren van het geknoei tijdens de pitstop van Alonso en zijn bandenproblemen -zomaar het weer meehebben, een opdrogende baan en net op tijd gedaan want het begon terug te regenen. -geluk dat hij Fisichella voorbij kon die zich net dan moest aanpassen aan zijn nieuwe banden wat een afgang om zo te moeten winnen !
|
||||
|
||||
Of wat een afgang om zo te moeten verliezen .
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Als er iemand afgaat dan is het Renault.
|
||||
|
||||
Finish,ik kan het me misschien inbeelden.
Maar ik heb de indruk dat jij de meest gefrustreerde bent hier ![]() mijn ![]() Hij ging toch ook wel regelmatig in de fout na het lange rechte stuk naar de hairpin toe. Toen had die moeite om voor P14 te vechten. Zelfs rosberg met een VEEL mindere williams en als ik me niet vergis zat ook webber er voor en zaten de toyotas ook nog in de buurt. Ok,hij raakt nog naar de superpole en uiteindelijk nog naar P6. Maar over de hele kwalificatie bekeken was het wel erg zwak. Zeker als je een tijd tussen de andere tragere bridgestone teams staat. De wedstrijd was heel goed verlopen voor schumacher. De stops verliepen perfect.Alleen dacht ik dat die inters toch wel op zouden geraken en misschien had kunnen aflopen zoals hongarije. Maar blijkbaar droogde de baan niet zo snel. Schumacher had een foutloze wedstrijd gereden. En finish,als het waar is moet het toch ook gezegd worden. Alonso toch weer pech als het er op aan moet komen. Wel een super wedstrijd gereden en toch wel de snelste man in de wedstrijd. In de laatste stint 20 seconden goed gemaakt ![]() Als ze nu niet hadden geklungeld in de pits had het toch wat meer kunnen zijn. Tenzij schumacher nog wat over had. Fisichella komt toch te kort om een toprijder te zijn. Misschien is die stap naar slicks wel groot,maar als hij bij het uitkomen gewoon rustig op de lijn blijft kan schumacher niet voorbij op het natte gedeelte. Hij kan zelfs zijn banden op temperatuur krijgen . Button had er toch ook een knappe wedstrijd van gemaakt. Wel met dank aan sato ![]() Wat een laatste ronde ![]() |
|
||||
|
||||
Aan de kerel hierboven met de Senna avatar, Alonso weer pech als het erop aankomt???
Kerel, en Ferrari dan? Sinds juni heeft Renault niet meer gewonnen en de Ferrari een hele hoop races. Is het dan voor die bloedsnelle Ferrari ook geen pech als het weer zich mengt en ze zo afzien voor grip? Alonso maakte trouwens ook een uitstapje, kostte hem ook een handvol seconden...pech? Grow up. Iedereen heeft 'geluk' en 'pech'. Schumacher heeft Renault vandaag een lesje in nederigheid gegeven. "Poor old Michael." |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|