De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-10-2006, 18:54
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

[Round 18]:GP Brazil

Juist op ITV1 : KR tegen Martin Brundle op de grid.
You just missed the ceremony with Pele and Schumacher, how do you feel about that?
"I was having a shit"
Reply With Quote
Old 22-10-2006, 20:41
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

allé het niveau van ITV is ondertussen al gezakt tot op het niveau van het WC-bezoek van Martin Brundle ...
Old 22-10-2006, 20:55
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

t was nogal veel ceremonie aan, moet ik zeggen
Old 22-10-2006, 21:00
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

schumacher
wat een slot race van schumi !!! als hij zonder kleerscheuren van de 1ste keer voorbij fisichella was geraakt stond hij op het podium, maar had hij waarschijnlijk nooit zo een race gerede als vandaag !
echt jammer dat hij niet op het podium kon afsluiten...
maar wat een inhaal acties hij vandaag heeft laten zien zeg !!!
vooral met kimi was vet ! eens zien of zijn opvolger wel evenwaardig is
voor de rest een super race van massa !!!
ik denk dat ferrari voor 2007 een goede zaak doet, met hem te houden.. als je ziet wat hij de laatste koersen presteerd !
en jah alonso kampioen.. heel fijn voor hem, maar ik had schumi toch liever zien stoppe met een titel.. niet zo zeer op sjiek af te sluiten, maar eerder omdat ze het dit seizoen verdiende !
1 ding is zeker IK ga schumi wel misse.. in tegestelling tot heel veel (maar gelukkig niet alle) andere f1 fans !!
Reply With Quote
Old 22-10-2006, 21:11
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Mja, zelfs ik moet toegeven dat Schumacher deze GP echt wel een podiumplaats verdiende. Maar goed, het heeft niet mogen zijn, alhoewel hij in zijn laatste GP toch ook wel een indruk nagelaten heeft die kan tellen. Versleten is hij zeker nog niet. Ik ben eens benieuwd of hij nu Le Mans wèl ziet zitten...

En voor de rest : proficiat Alonso! Een welverdiende titel sluit een perfect seizoen af waarin hijzelf zo goed als geen fouten maakte en mocht opboksen tegen een zeer sterke Schumacher, wat zijn titel nog meer glans geeft natuurlijk. Volgend seizoen zal het niet zo evident zijn wie de titel pakt, meer nog : ik denk niet dat de titel zich gaat afspelen tussen 2 kandidaten, maar misschien wel 3 of 4! Het kan de spanning alleen maar ten goede komen!

Tot volgend jaar!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 22-10-2006, 21:20
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Blij dat Schumi niet op het podium is geraakt. De nieuwe garde is er helemaal klaar voor - ze stonden immers 1, 2 en 3. Dat zullen de nieuwe hoofdrolspelers zijn voor 2007.

Ik kijk er al naar uit.
Reply With Quote
Old 22-10-2006, 21:44
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Mja, zelfs ik moet toegeven dat Schumacher deze GP echt wel een podiumplaats verdiende. Maar goed, het heeft niet mogen zijn, alhoewel hij in zijn laatste GP toch ook wel een indruk nagelaten heeft die kan tellen. Versleten is hij zeker nog niet. Ik ben eens benieuwd of hij nu Le Mans wèl ziet zitten...

En voor de rest : proficiat Alonso! Een welverdiende titel sluit een perfect seizoen af waarin hijzelf zo goed als geen fouten maakte en mocht opboksen tegen een zeer sterke Schumacher, wat zijn titel nog meer glans geeft natuurlijk. Volgend seizoen zal het niet zo evident zijn wie de titel pakt, meer nog : ik denk niet dat de titel zich gaat afspelen tussen 2 kandidaten, maar misschien wel 3 of 4! Het kan de spanning alleen maar ten goede komen!

Tot volgend jaar!
Helemaal mee eens.
Schumacher heeft een hele knappe race gereden.
Maar of hij ooit zo'n wedstrijd heeft gereden als nu?
Ik denk het niet.
Alonso heeft die tittel meer dan verdiend.
Renault heeft hun tittel te danken aan alonso die er iedere wedstrijd weer klaar stond voor minstens het podium te pakken.
Fisichella moest zich regelmatig met minder content stellen.
Nu had hij trouwens een krachtigere motor.
Niet veel van gezien trouwens.
Spijtig voor coswort dat rosberg zich op webber knalt en dan nog eens te pletter vliegt tegen de banden.
mooie afsluiter gezien vandaag en schumacher heeft eindelijk eens laten zien dat hij niet alleen plaatsen kan winnen met de strategie van brawn.
Reply With Quote
Old 22-10-2006, 22:23
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Schumacher heeft in zestien seizoenen dus niet laten zien dat hij races kan winnen ZONDER strategie ? achja. daar maak ik beter geen woorden meer aan vuil.

Ik heb een schitterende race gezien van Schumacher, een afscheid dat de nasmaak van het net missen van een 8ste wereldtitel compleet wegspoelt. Na de aanraking met Fisichella en de klapband verwachtte ik niet veel meer, maar wat hij vandaag toonde zindert nog lang na. Een dikke proficiat aan Alonso, op seizoensbasis de kerel die de minste fouten maakte (Schumacher had er niet mogen afgaan in Melbourne, en die ene keer toen Alonso uitviel en Schumacher in duel ging met Heidfeld en z'n wagen beschadigde, dat had ook niet nodig geweest). Dus een verdiende overwinning voor Alonso, maar bedankt Schumacher voor hem fameus op de hielen te zitten en het een schitterend spannend seizoen te maken. Bedankt voor al die momenten dat je het WK terug leven inblies (vooral '97 tot 2000 en dit seizoen), bedankt voor prachtige inhaalmaneuvers (Raikkonen vandaag even getoond hoe hij het volgend jaar moet doen), adrenaline, duels, dominante overwinningen...

Tenslotte nog een proficiat aan Massa, die énorm stijgt in mijn achting. In z'n eerste topteamseizoen nauwelijks nog de blunders van bij Sauber geforceerd en direct twee overwinningen (dominant!) uit z'n mouw geschud. Daar gaat Raikkonen een vette kluif aan hebben.

Nog enkele opmerkingen bij de race:
-Fisichella, ga je schamen. Komt nog niet aan de enkels van Alonso of Schumacher. Vroeger één van m'n idolen, nu from hero to zero...jammer.
-Toyota en Williams: wat een geknoei. Toch wel een mislukt seizoen voor beide teams.
-Button: perfect in de anonimiteit naar P3. Een goed seizoen voor Button.
-Barrichello: tja, hij heeft het 5 seizoenen geprobeerd om te winnen in Brazilië; en dan loopt Massa er in zijn eerste jaar mee heen. Volgende keer beter, Rubinho.

Slot: potverdorie, ik ga hem missen. zo hard. het dreamteam brokkelt af; Brawn op sabbat, Schumacher weg. Raikkonen als koude fin in een warm team als Ferrari ? Geen idee wat het zal geven, ik ben benieuwd. Maar die eerste races van het seizoen ga ik Michael Schumacher missen. Wie vult dat gaatje op ?
Old 22-10-2006, 22:48
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Finish View Post
Maar die eerste races van het seizoen ga ik Michael Schumacher missen. Wie vult dat gaatje op ?
Wees gerust dat ik dit niet zeg uit leedvermaak beste Finish, maar misschien voel je nu iets beter aan hoe ik me in 1994 voelde toen Senna verongelukte. En dan is Schumacher nog alleen maar op pensioen.

Je gaat hem niet alleen maar die eerste races van het seizoen missen, zelfs na 12 jaar mis ik Senna nog altijd. Sterker nog : na 24 jaar mis ik Villeneuve ook nog steeds. Je gaat ermee moeten leren te leven, en op een dag zal je een andere favoriet krijgen. Maar die zal nooit het gat opvullen dat je eerste idool achterlaat. Misschien raar dat deze levenswijsheid uitgerekend van iemand moet komen die Schumacher nooit in zijn hart gedragen heeft, maar ik weet wel waarover ik spreek als het op "verloren idolen" aankomt...

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 23-10-2006 at 06:46.
Reply With Quote
Old 22-10-2006, 23:01
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

awel, ik kan u goe geloven.

dat moet ook de eerste keer zijn
Old 22-10-2006, 23:11
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by airco View Post
allé het niveau van ITV is ondertussen al gezakt tot op het niveau van het WC-bezoek van Martin Brundle ...
Ik had het iets duidelijker moeten stellen (voor zover het belangrijk is)
De toiletbezoek quote kwam wel degelijk uit de mond van KR.
Reply With Quote
Old 22-10-2006, 23:13
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

ps: iemand die rommel op de baan gezien op Sao Paulo ?
Volgens de commentatoren op RTL Television kwam dat grotendeels door baanmarshalls die hun LEGE BROODZAKKEN langs de baan laten slingeren...ferm
Old 23-10-2006, 00:02
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ja, Lammens en Vermersch dachten dat het metaal was...

maar toch ongelooflijk dat ze zomaar hun vuilnis laten slingeren op het parcours.
Old 23-10-2006, 10:00
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Hoewel dit niet in beeld gekomen is, wil ik even benadrukken dat Super Aguri echt super was. Sato wordt zeer mooi 10de voor de Spykers, Toro Rossos en Doornbos. En dan moet je de snelste rondetijden maar eens bekijken: http://www.formula1.com/race/result/...aps/769/8.html Yamamoto deed een rondje 1:13.379 (7de snelste) en Sato 1:13.401 (9de snelste)

Wie had dat gedacht in het begin van het seizoen waarin Super Aguri met moeite aan de finish raakte met die verouderde Arrows...

Last edited by gwyllion; 23-10-2006 at 10:03.
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 12:20
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ja, die plaats van Sato viel me ook op.
Heeft iemand enig idee waarom MS tweemaal plots vertraagde ? Heeft hem mogelijk nog een plaatsje gekost.

Nu kan ik weer iets onbevangener naar F1 kijken. Alhoewel, ik blijf er al lang niet meer thuis voor.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules