![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Toch enkele hilarische quotes uit het volgende stukje:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Kimi zal zich weer mogen verantwoorden bij Ron Dennis, en misschien ook wel de telefoonnummers van de dames aan hem doorgeven
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Sorry, maar ik ben het niet helemaal mee eens. Die wetten gelden misschien wel, maar het zou niet mogen.
Niemand heeft geen ene zak te maken met een ander zijn privé-leven. Zijn job is races en eventueel een kampioenschap winnen. Da's alles. En daar mag commentaar op komen. Indien hij een fatsoenrakker/moraalridder zou zijn geweest, dan was zo'n bericht pertinent geweest. Nu niet echt. Nu is het hoogstens grappig voor een derde en misschien dramatisch voor de betrokkenen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Zolang hij geen strafbare dingen doet zie ik niet welke relevante nieuwswaarde dergelijke berichten hebben. Kijk, dit is het F1-subforum, vandaag waren de eerste oefenritten voor de GP van Turkije en daar is vooralsnog niet 1 bericht over gepost. Beetje tekenend, vind ik. Trouwens, volgens mij kun je over de generaties tot en met pakweg de jaren '70 gerust straffe verhalen horen als je met die ouwe knarren gaat praten. Hill, Moss, Hawthorne en companie waren heus geen monniken, hoor. Het voorbeeld van James Hunt is inderdaad ook sprekend.
![]() Last edited by Mario; 20-08-2005 at 11:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe gaat het vandaag de dag? Een F1 coureur verlaat zijn hotelkamer en de eerste die hij tegenkomt is de persman van het team. De hele dag loopt die kerel met een voice-recorder in zijn hand naast de coureur. Op zoek naar quotes e.d. voor de volgende pressrelease............anderszijds is het niet meer dan een controlemiddel (Big Brother is watching you) om de coureurs te controleren op hun uitspraken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
wat Baert daar forceert vind ik ongehoord - ik mag dan wel een McLaren fan zijn maar wat is de nieuwswaarde als het om privéleven gaat.
Het is niet omdat iemand zeer bekend is en iets representeert dat iedereen en alles rond hem/haar moet controleren, is dat wel goed, kan dit, kan dat? Ik dacht dat Baert iemand was die wel wist wat nieuwsverslaggeving inhoudt; objectief, mooie schrijvende hand, enkel over dingen schrijven waar lezers iets aan hebben, niets privé maar ja, toch niet - doet me ook terug denken aan dat stukje van die nieuwe Maybach met al die pk's, toen ik dat zag vroeg ik mij toch wel af wat die daar allemaal uitvoert als zogehete journalist zijn hier toch wel kapitale fouten gemaakt --> juits hetzelfde als bijvoorbeeld die "discussie" of Ralf schumacher homo is of niet, voor kranten zoals Bild kan dat = roddelbladen maar hier moeten we daar niets van weten
|
||||
|
||||
In tijden dat komkommers welig groeien zijn dergelijke berichten vaak het enige "nieuws". Jammer
![]() Hoewel het best grappig leest, ben ik toch de mening toegedaan dat Peter Baert zich beter had "onthouden" (om een beetje in dezelfde context te blijven ![]() |
|
||||
|
||||
ook tekenend is dat er gesproken wordt tot de periode jaren '70. Idd, daarna was het gedaan met feesten voor de piloten. Why? Omdat de sponsors steeds belangrijker werden én met als gevolg dat de piloten niet enkel rijders zijn, maar ook uithangborden van deze sponsors. Kimi in kwestie wordt door verschillende sponsors gebruikt als gezicht voor campagnes. Als marketeer weet ik dat indien mijn uithangbord geasossieerd wordt met iets wat maatschappelijk moeilijk ligt, ik het daar lastig mee zal hebben. Besides, de sponsor betaalt de rekeningen. Als ge u lazarus wilt zuipen, met de vrouwen wilt scharrelen enz, fine, maar als je een publiek figuur bent, weet je dat ze er bovenop zullen zitten.
Maar soit, 't zal wel behoorlijk met komkommers aangedikt zijn. Wat Hunt betreft, toch nog even aanstippen dat '76 een erg controversieel seizoen is geweest met intriges, aanklachten, én het ongeluk van Lauda. Benieuwd op playboy Hunt ook nog kampioen geweest zou zijn indien... enz. Dus hij is niet zo'n goed voorbeeld als de statistieken wel zouden doen uitwijzen, zeker niet voor Kimi ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
In "Het belang" staat trouwens vandaag bij het verhaal ook te lezen:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, als je ziet hoeveel punten de sponsors van Raikkonen hem al gekost hebben, zouden ze beter hun hand in eigen boezem steken. De technische defecten en de gevolgen daarvan steken schril af tegen de fouten die hij dit jaar al gemaakt heeft. Qua antireclame kan dat ook tellen. Bovendien, bij Mercedes moeten ze zeker niet hoog van de toren blazen. De Duitse ondernemingscultuur heeft blijkbaar ook een aantal heel stinkende potjes voortgebracht die nu geleidelijk worden geopend en Mercedes blijft daarbij niet gespaard. Dàt vind ik nu schokkender dan een F1-piloot die zich wat laat gaan. En wat verwachten ze trouwens ? Een jonge Fin (toch ergens een uithoek van de wereld) die in de internationale jet set gegooid, wordt da's voer voor de leeuwen. In zijn plaats zou ik nog minder communicatiever worden met die persmuskieten en de parasieten van de sponsors die je leven trachten te dicteren. En voor die ene geschandaliseerde sponsor staan er hoogstwaarschijnlijk wel een aantal aan de deur te kloppen. Bovendien hebben ze waarschijnlijk wel genoeg gehaaide pr-mensen om zoiets te bagatelliseren i.p.v. mee op te blazen. Zie ook het voorval van Scheckters zoon een paar jaar geleden. Diens carrière heeft er een heel andere wending door genomen. Ergerlijk vind ik dat. PS : sorry voor eventuele fouten (leestekens vooral) maar m'n toetsenbord heeft het bijna begeven denk ik.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Bij ferrari moet hij braaf zijn:
Quote:
|