![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting 16 februari 2007
Ik heb daarjuist eens een kijkje op de kalender genomen en kwam tot de vaststelling dat er as vrijdag een nieuwe modelbouwmeeting is, en heb daarom deze thread dan maar alvast opgestart.
![]() Ook stond erbij dat deze op verplaatsing in Aarschot zou doorgaan of vergis ik mij. Nu ik vrijdag én morgenpost én geen voetbal op het programma heb staan, wil ik hierbij aangeven dat ik normaal gezien op tijd aanwezig zal zijn.
|
||||
|
||||
Goeie voorzet!
Ik ben/was druk bezig met "plekken" ![]() In ieder geval, op verplaatsing, in Aarschot. Starten doen we als vanouds om 20.00. We gaan het tijdens deze avond vooral hebben over decals maken & printen. Maar we gaan het ook hebben over onze deelname aan de beurs in Jabbeke. Dus iedereen die al aangegeven had dat hij modellen wil meegeven, gelieve deze dan ook mee te brengen. We hebben 6 meter te vullen!! Ik zal deze week nog in een aparte thread het aantal modellen coördineren, kwestie dat Guy en ikzelf, alles in 1 auto niet alleen ginder krijgen, maar ook weer terug mee kunnen brengen. ![]() Gelieve zoals steeds jullie deelname te willen bevestigen. Normaliter is dit vrijblijvend, maar voor deze vergadering op verplaatsing VERPLICHT, owv het beperkte aantal plaatsen (16 in totaal). Hebben reeds bevestigd: 1: Nismo 2: Huudo 3: big attack |
|
||||
|
||||
Den Domi zal er ook bij zijn. Ik geef 2 modellen mee voor Jabbeke: de driewieler en de Motorkutsche + het chassis van de Mercedes (in aanbouw).
|
||||
|
||||
Zal er ook bij zijn, ben bijna verplicht, want anders komt den Pigeon D'or niet, schijnt het.
En ik wil wel eens in die Honda zitten, ( en de frietten natuurlijk ) |
|
||||
|
||||
Ik had een 3-tal modellen beloofd, maar moet mijn keuze nog maken.
Moet ik ze vrijdag al meebrengen of is het ook goed als ik ze op tijd (voor 10 uur) in Jabbeke afgeef ? Kunnen jullie het adres nog eens opgeven waar de meeting doorgaat, kwestie van zeker op de juiste plaats terecht te komen. ![]() Misschien kan er ook ge-carpoold worden.
|
|||
|
|||
zal er zijn, het is quasi een thuismatch
![]() Misschien dat ik wat vroeger kom om een frietje te nuttigen ![]()
|
||||
|
||||
Update:
1: Nismo 2: Huudo 3: big attack 4: Dominique 5: BSmodels |
|
||||
|
||||
Count me in voor de meeting.
Jabekke doe ik op zaterdag ... en ik zal ook wel wat modellen meebrengen (10 stuks). |
|
||||
|
||||
Ik kom vrijdag ook, als moet blijf wel recht staan om een plaats extra te creëren tof he
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan helaas vrijdag niet komen.Veel plezier nog.
Groeten Walter. BMW ...Kraftbayers! ![]() |
|
||||
|
||||
Als jullie nog even het adres kunnen geven, dan zal ik er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
En ik ga voor de verandering ook eens komen.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom ook naar daar.
|
||||
|
||||
Adres: Frituur de Liter
Liersesteenweg 114 3200 Aarschot Afrit Aarschot,ring tot einde rotonde(batterijen Duracel)rechts tot lichten,links richting Lier 300 meter links frituur juist voor het licht.Maar je mag langs rechts parkeren op bijde parkings van (Kapsalon of 2*handswinkel)en je mag dubbel parkeren wel oprit vrijlaten(telkens links als je voor het hius staat)hun garage is vanachter, Ik heb de toelaten gekregen om de auto's daar te laten parkeren in dubbel rijen.tot vrijdag ![]() |
|
||||
|
||||
Ben ik nu eens met vakantie en kan ik op een vrijdag aanwezig zijn, zit ik verdomme met het gezin in de ardennen.
![]() Is precies een 'mision impossible' voor mij. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|