![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Foto verslag Caravan Race / Camso V8 - Warneton ***
Afgelopen maandag was het uitstekend weer en heb ik eindelijk de kans gehad om eens naar Warneton te gaan. Dit stond al langer op mijn To do lijstje vanwege het spectaculaire racen voor echte amateurs met een beperkt budget.
Van links naar rechts: Een mooie livery. Ook in de non-contact klasses gaan auto's kapot. Close racing Ex-Belcar piloot Kurt Dujardin (let op de verwijzing naar Kurt Busch boven het raam) Bad boys laten even wat teamwork zien |
|
||||
|
||||
Het vervolg:
Double impact Ik kan nog altijd rijden! Nieuwe definitie van compact car Plaatselijk mistgordijn, zie ook het wuivende handje van Bad boy 1 naar Bad boy 2 Een aarbeiteler die erin slaagt om met een wrak bijna alle reeksen te rijden ![]() |
|
||||
|
||||
Het spectaculairste deel van de dag: de Caravan race!
Even binnenspringen bij de buren Een ronde later nog altijd gezellig op de koffie Wie heeft zijn caravan in het midden van de weg geparkeerd? |
|
||||
|
||||
En als allerlaatste, de mooiste klap van de dag in een serie.
Ik heb me geweldig geamuseerd en ik ga zeker nog eens naar Warneton. Ik moet dan wel 2 uur rijden (enkel), maar dit was die trip zeker waard! Meer info (en een kalender) kan je vinden op www.camso.com |
|
||||
|
||||
Ik ben er enkele jaren terug ook geweest en het is idd leuk om te zien! Ik zou het in ieder geval in mijn broek doen bij zo'n destruction derby toestanden :P.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|