![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hi
Nu er geen BTCS en/of Belcar races zijn op het Spa Euro Race - event, zal hier veel minder belangstelling voor zijn. Ikzelf ga wel kijken op Spa, vanwege "Apex Tubulars Porsche Open 2007", DSC en BRL. Nu vraag ik me af of er nog wat (amateur-) fotografen naar Spa gaan dit weekend. Ik zou graag namelijk wat actie foto's willen hebben van de wagen met nummer 16 in deze races. (Hoofdzakelijk van de race op zondag). Foto's van de auto in de pitlane én de coureurs in de box, kan ikzelf wel maken, maar mijn toestel is te slecht voor mooie actie foto's. Wie kan me helpen aan een foto van nr 16, uit deze serie? Ohja, de wagen is een oude PSI - Porsche GT2-R. (Ik twijfel of er ook in de Belcar mee gereden is > voor de tread hiervoor). En het team, Rupert Lewin Racing, heeft ook een gastrijder...zijn naam: Markus Palttala. Groeten, Yvonne PS: Als het in de het verkeerde subforum staat...dan graag verplaatsen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier een link naar een foto uit 2002, genomen tijdens de 24 uur van Spa: http://home.wanadoo.nl/mark.reijnder.../spa24/026.jpg Wat betreft de Spa Euro Races, een wel zeer zwak programma dit jaar. Enige pluspunt dat ik kan ontdekken is dat het DSC met een volle bende van start gaat in 1 wedstrijd in plaats van 2 half gevulde velden. Thuis op de buis of via internet kunnen kijken naar Le Mans, WTCC en F1 of live gaan kijken naar een Engelse clubrace op een circuit waar je als toeschouwer nog slechter af bent dan een zwerfhond? Ik zit dit weekend lekker op mijn eigen terras met een pint in de hand naar TV en Internet te kijken ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Voor het licht zou ik beter 's zondags gaan, alhoewel het programma van zaterdag me meer bevalt . Ik denk dat het regenfoto's zullen worden
![]() In elk geval nr. 16 zal ik in't oog houden - porsche club races veronderstel ik toch ? |
|
||||
|
||||
Onze 'Finse Belg' maakt er hier een ware demonstratie van tijdens de kwalificatie van de Apex Tubular Porsche Club Race... Hij klokte enkele ogenblikken geleden 2.24.784 en is daarmee momenteel 7 volle seconden sneller dan de andere deelnemers.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En omdat ik ook nog iets doe aan www.Markus-Palttala.com doe, lijkt het me wel leuk om daar een actie foto neer te zetten. (Maar ja, geen geschikt toestel ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zojuist eens door de resultaten gelopen op RIS van de vrijdag, opvallend: -Renault Clio Cup Italië: Volledige Equipe Verschuur die daarin meedoet. -DSC: totale veld slechts 58 wagens! Dat is nog steeds een absurd hoog aantal in vergelijking met andere series maar valt simpelweg tegen t.o.v. de hossana-verhalen uit de winter ![]() -Britcar: Krap 40 wagens in totaal uit alle klassen! Die Britten komen dan toch niet massaal naar de omloop in de Ardennen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ben ik de enige waarbij de livestream niet werkt op race-rally.be?
|
|
|||
|
|||
Ik was er vandaag even voor zaken.
F. Renault was zeer goed bezet met 40 stuks, maar hadden de pech dat het half nat / droog was. Wel idioot dat die jongens gisteren al een wedstrijd hadden. DSC heb ik niet gezien, Britcar waren met 54 volgens enkele bk's (ik heb niet de moeite gedaan om ze te tellen). BRL waren met 34 of zo. De Porsche wedstrijd begon met een knal op La Source tussen de Irwin wagen, dewelke waar morgen normaal Pantalla mee zou moeten rijden, Cook en nog twee anderen. Bij de restart was er terug een crash tussen .... Irwin en Cook. De Irwin Porsche is dan blijven liggen. Alle starts zouden vanaf nu gegeven worden aan de F1 startlijn met La Source als eerste bocht. Bij elke start, tot op het moment dat ik vertrok, was het prijs. Publiek massa: zeker 25. |
|
||||
|
||||
Morgen, zondag dus, begin ik aan mijn album . Nog effe geen teasers enzo - ben net thuis.
De opkomst had meer mogen zijn, maar ik heb zeker geen spijt dat ik geweest ben . Wel een zwaar euvel : kant busstop - overal draad, zonder trekgaten ! Mooie trekplaats dat weg is, en voor wat ? Wat betreft nr. 16 Yvonne, veel aktie was er niet. Lag na een paar ronden al in de prak . ![]() Tot ... |
|
||||
|
||||
De Porsche #16 is tijdig hersteld geraakt voor de tweede race. Deze tweede race zal over 50 minuten lopen en Markus zal na ongeveer 20 minuten wedstrijd zijn teamgenoot aflossen aan het stuur van de #16.
Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Voor ...
![]() ... en na ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Op een gegeven moment reed Markus 2.24 terwijl de rest ongeveer 2.34 reed. Het was wel gaaf om te zien...maar je moet het niveau niet vergeten. Aan de nieuwe F1 - pitmuur is het wel heel moeilijk foto's maken! En ook het podium aan de F1 - kant is een stuk hoger. Foto's maken ging moeilijk omdat je van de muur wegmoest omdat de Mini Challenge begon. Op zondag vond ik er best wel wat volk rondlopen. Dat was hoofdzakelijk te danken aan de Dutch Supercar Challenge en BRL, die bergen VIP's hadden uitgenodigd. Maar het was best gezellig daar op Spa. @Mark, volgens mij heeft de wagen waarmee Markus reed niet in de Belcar gereden. Deze wagen had het stuur aan de RECHTER kant zitten. En volgens mij hebben alle Belcar - porsches van PSI het stuur LINKS gehad. Foto's enz over Markus Palttala, in de loop van de week via Onofficiële Site van Markus terug te vinden. |
|
||||
|
||||
Zo heb ik het ook ervaren.
Op zondag viel het weer zeer goed mee en liep er behoorlijk wat volk rond het circuit. De Spa Euro Race biedt dan niet meer de superaffiche van enkele jaren geleden, maar de races die ik dit weekend zag (vooral DSC, BRL en de Radicals) mochten er best wezen. Ik heb een leuk autosportweekendje gehad. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|