![]() |
|
|
||||
|
||||
GT OPEN 2008 Catalunya
De laatste manche van het GT Open staat voor de deur en wat een lijst!
Bijna 50 deelnemers met wat een piloten op die hun lijst!! ![]() Oke wel héél veel F430's maar blijft een prachtveld. Entry list: http://www.endurance-info.com/2008_D...try%20List.pdf Ben dit jaar spijtig genoeg niet naar Spa geweest toen er de Open GT was maar zijn er misschien sommige andere paddockers wel geweest en hoe waren de bevindingen?? Heb er alvast niets hier van terug gevonden opt forum. |
|
|||
|
|||
Vincent Vosse gaat dan een druk weekend te gemoed. Rijden in de DSMEC 10 Hours en tevens in de GT OPEN.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
GT Open is een prachtig kampioenschap en met de komst van GT2's van Corvette, Aston Martin en BMW zal dit normaal gesproken nog beter worden. Het GT Open geeft naar mijn mening ook duidelijk aan dat Ratel's plan voor een nieuwe GT1 klasse overbodig is.
Morgen om 19:30 wordt het uitgezonden op Eurosport 2. Last edited by FIRE; 01-11-2008 at 15:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb dit jaar al een overdosis GT gehad met British GT, FIA GT, LMES, Belgian GT ... smijt daar nog wat Britcar en BTCS tussen... voor een openwheeler zoals ik zijn dat heel veel auto's met "gesloten dak". De International GT was me een beetje "meer van hetzelfde" maar ik kan begrijpen dat deze concepten aanslaan en dat er een schare fanaten is die dit wel lusten. Waarom dus ook niet. En als je eens een oude glorie wil zien uit een ver F1 verleden zoals Montermini of Caffi, zijn dit natuurlijk de series die je moet bezoeken. Enkele prentjes : |
|
||||
|
||||
Geknetter van V12's ? Welke van bovengenoemde auto's zijn V12's ?
|
|||
|
|||
Geen, tenzij de Sunred een V12 heeft.
EDIT Sunred heeft een V10. Last edited by FIRE; 13-11-2008 at 15:28. |
|
|||
|
|||
Quote:
Schrijf het dan toe aan enige dichterlijke vrijheid... Ik stam namelijk nog uit een tijdvak waarin dat elke zichzelf respecterende Italiaan een V12 aan boord had. Als ik dan een pak Lambo's en Ferraris richting startlijn zie schuiven dan leg ik nog steeds de spontane link ... "V12". My mistake dus... Wat ik anderszijds wou zeggen : die GT Open klonken heel luid, luider dan de FIA GT en de BGTC of DSC. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|