![]() |
|
|
|||
|
|||
Ford Mustang - Death race - Revell - 1/24
Hej broeders,
Bij deze de voorstelling van mijn "nieuw" project. Sommigen van u wisten er reeds van (Nieuwegein) maar voor het grote publiek toch even dit: Een Ford Mustang 2005/2006 omgebouwd voor de film Death-race. Dit is het origineel; ![]() ![]() ![]() Zo nu weten we waarover het gaat. Een lange weg te gaan met heel veel uren in men kot... Bij deze de eerste pics vanuit men kot... ![]() Yep, een race-wagen met "ejection-seats"... ![]() ![]() De "thumb-stone" (grafsteen) die dient als verdediging. ![]() Achter de grafsteen zitten de 'fuel-tanks'. ![]() Alles wordt opgebouwd dat het "demonteerbaar" is om een maximum uit het schilderwerk te halen is. Dat is het voor nu. Grtz, G ![]() |
|
|||
|
|||
Leuk project!
Ga je een exacte replica maken of een vrije interpretatie? NB, het is trouwens 'tombstone', maar dat terzijde ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Je project ziet er weer veelbelovend uit, succes ermee. ![]()
|
|||
|
|||
Nee tuurlijk nie Nismo !
Vragen staat vrij ! De Mustang van Death-race staat model voor het ... model. Het wordt op zich wél voor een deel een vrije interpretatie. De -Thombstone- ![]() Ik heb eerst een exemplaar gemaakt zoals in de film maar dat was niet naar men goesting. Deze volgt meer de vorm v/d wagen en doet daar dus ook geen afbreuk aan. T'is natuurlijk wél mijn gedacht éh ![]() Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Ach zo, een vorm van dichterlijke vrijheid. Moet kunnen in het modelbouwwereldje, ik durf het ook al eens toe te passen.
In ieder geval, I stay tuned.
|
|||
|
|||
Update 1-11
De 'suicide-door' is gemaakt. Hier en daar extra 'pantser' aangebracht, Ejection-seat begin gemaakt met aanpassen, en een eerste deel van de rolkooi... Pics: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz, G ![]() |
|
|||
|
|||
Knap scratch werk. Een genot om naar te kijken en te volgen.
Laat maar komen die updates... Mark |
|
|||
|
|||
Update 3-11
Pics zeggen meer dan 1000 woorden. ![]() ![]() ![]() Ik heb voor deze oplossing gekozen omwille van de demoteerbaarheid. Een echt scharnier is het niet en wordt bijgevolg ook "weggewerkt" ![]() Mid ; een welbekende kuip op 1/24 en die ejection seats op 1/32 ( één ervan is reeds aangepast , op de gordels na.) Da was't, Grtz, G ![]() Last edited by gert mertens; 03-11-2011 at 18:51. |
|
||||
|
||||
Wow! Gij weet uw projecten wel te kiezen, hé maat.
![]() Ge hebt alweer mijn volle aandacht, en het begin doet mij al serieus watertanden. ![]() Veel succes met dit monster.
|
|