![]() |
|
|
||||
|
||||
22/12/07 - 2u race - Eupen
Beste karters,
op zaterdag 22 december organiseert TestDriver, samen met het L.I.K een 2 uurs race in Eupen. affiche: http://www.testdriver.be/docs/kart20071222.doc De qualif. begint om 14u en de race duurt tot 16u. Om 17u is de prijsuitreiking. Op deze dag zal ook de prijsuitreiking van het L.I.K. kampioenschap doorgaan. De prijs per team is 90 euro en 75 euro als er minstens een deelnemer van het LIK bij zit. Ook hebben we weer een aantal bekers, een wisselbeker en een hoop Circuit Dopen van TestDriver weg te geven. Een inschrijvingsformulier kan je hier vinden: http://www.testdriver.be/docs/kart20071222.doc Inschrijven kan tot en met 10 december. mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Aangezien de 2uurs race in januari een toffe ervaring was voor ons, is de kans groot dat we (Hansen...) weer met enkele teams gaan meerijden.
Van zodra alles defenitief is en de teams gevormd zijn, kan je onze inschrijvingen verwachten. ![]() Word er ook nu weer op de lang(st)e track gereden van Eupener karting? Of zijn er (weer) X aantal deelnemers nodig voor de lange baan te kunnen gebruiken? Wie rijd er nog mee? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik doe ook mee!!!
|
|
|||
|
|||
En wij zijn ook ingeschreven...
|
|
|||
|
|||
Beste,
Bij deze wil ik mij inschrijven voor de kartwedstrijd op Eupener karting op 22 december. Ik heb de betaling doorgestuurd via overschrijving. Team naam: Racing Kleppekes Rijders: Dave Ludikhuyze & Marc Vleminckx PS Ik lees op de site van Eupener karting dat het circuit veranderd is tegen over de vorige race daar met jullie. Is er veel aan geschroefd? mvg |
|
||||
|
||||
Betreft het circuit, dat zou ik eens moeten nagaan.
Maar volgens mij is er niet zo veel veranderd. PS: ik heb je inschrijving ontvangen via mail. mvg, Jo Smets het TestDriver team |
|
||||
|
||||
Quote:
Onze 4 teams: - Racing Kleppekes - Dallara - F-Istanbul - F-Posof Hopelijk kunnen we op de lange track rijden en word het net als vorige keer een plezante en sportieve race! |
|
||||
|
||||
Voorlopig ingeschreven teams met betaalstatus:
Teens In action B-M Racing OK F1 Club Racing OK Hansen1 - Dallara Hansen2 - Racing Kleppekes OK Hansen3 - F-Posof Hansen4 - F-Istambul JT Racing OK Speedy Racing OK TestDriver OK Rob & Patrick Mathy Vanbrabant Power Plus OK TORA Team OK Voor degenen die al betaald hebben, maar waar het hier niet bij staat, wacht dan een paar dagen af. Als je nog niet betaald hebt, gelieve dit zo snel mogelijk te doen. mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Nog eens een update van de deelnemerslijst:
1. Teens In action OK 2. B-M Racing OK 3. F1 Club Racing OK 4. Hansen1 - Dallara OK 5. Hansen2 - Racing Kleppekes OK 6. Hansen3 - F-Posof 7. Hansen4 - F-Istambul OK 8. JT Racing OK 9. Speedy Racing OK 10. TestDriver OK 11. Rob & Patrick 12. Gekko-Racing 13. Power Plus OK 14. TORA Team OK 15. Scarab Racing OK 16. Garage Menten OK mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Kijk je wel in je spiegels als Team Scarab voorbij wil?
![]() Vanaf hoeveel teams gaat de langste lay-out van het circuit gebruikt worden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dag Mark,
normaal vanaf 25 teams, maar ik zal zien wat ik kan doen. Alhoewel het kleine circuit ook best cool is.. gewoon vol gas de brug af en blijven geven... mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Als dat moet, dan doen we dat zeker! (ik zal m'n team maats briefen
![]() Mark en Co vormen dus het Scarab team? Met 2 of 3? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In totaal zijn we dus met 3. |