![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
BGTC tijdens FIA GT Zolder 2008
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
|||
|
|||
tijdens de 24uren reden ze ook in de gastklasse.
Dan kunnen ze opnieuw met achtervleugel rijden denk ik
__________________
www.krisgilissen.net |
#3
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad zo.
|
#4
|
||||
|
||||
Vlak voor vertrek richting CZ nog eens even naar de lijst der deelnemers gekeken en kom echt niet verder dan 26! Zou toch graag de herziene mening van bepaalde mensen op dit forum zien
![]() ![]() Hoe dan ook, triest voor de finale van dit kampioenschap. Ja, de financial meltdown / credit crunch zal zeker een rol spelen maar de echte pijn (en ontbrekende deelnemers) ga je voelen in 2009. Na dit weekend is drama-seizoen 2008 voorbij en laten we hopen dat in de winter een mirakel gaat gebeuren zodat we in 2009 weer iets moois gaan zien. Wellicht hoop tegen beter weten in maar we blijven liefhebber ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#5
|
||||
|
||||
Het zijn er 25 geworden. De Marcos van Moritz Racing is in Nederland gebleven.
De tweede kwalificatiereeks was best te pruimen met een Radermecker die met zijn Mosler echt op de limiet reed, en soms lichtjes erover, om de pole te behalen. Toch blijft het geheel een flauw afkooksel van wat het ooit was. Het kan niet genoeg herhaald worden. Als na het BGTC de FIA GTs de baan opgaan en je ziet en hoort dan zo een GT1 Corvette over het circuit scheuren, dan besef je weer ten volle dat dit soort wagens een paar jaar geleden nog de dienst uitmaakten in de Belcar en dat we ze nog steeds heel hard missen. ![]() Last edited by Baron; 18-10-2008 at 22:05. |
#6
|
||||
|
||||
Daar ligt het pijnpunt van de Belgian GT, te weinig wagens, en veel te weinig geluid. De snelheid zit erin, 1.32.388 voor de Mosler GT3, 1:25.810 voor de Aston DBR9 GT1. 7 seconden trager valt nog mee...
|
#7
|
|||
|
|||
Vandaag stond nog te lezen in hbvl dat Anthony Kumpen niet veel vindt aan het GT3 concept, dat hij met zijn privé corvette(op slicks) mee zou kunnen rijden in de top 10.
Maar als ik mij dan goed herinner heeft Kumpen gezorgd dat SRO aan boord kwam... Het was inderdaad een groot verschil tussen de bgtc en de fia gt.
__________________
www.krisgilissen.net |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|