![]() |
|
|
||||
|
||||
FIA GT wilde toch expansie all over the Globe?
De thread kan ik even niet meer vinden maar Ratel wilde toch globaal gaan met zijn kalender in de komende jaren? Steeds minder in de "oude" landen en op naar new emerging markets! Vandaar ook deze perfekte samengestelde kalender 2009:
Quote:
![]() Wees gerust, ik klaag niet! Alletwee op 60 km afstand van mijn weekend-voordeur ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 05-11-2008 at 23:42. |
|
||||
|
||||
er is nog een 9de wedstrijd, waar is nog niet bekend:
Quote:
|
||||
|
||||
Ik dacht dat er in het kader van de FIA-GT race in Zolder een vergadering was geweest tussen SRO en de deelnemende teams.
Ratel wil wel mondiaal gaan, maar de meerderheid van de teams ziet de dure overzeese verplaatsingen in de huidige economische crisis niet zitten. Blijkbaar heeft Ratel rekening gehouden met de verzuchtingen van de teams. Nu, 2 races in België, waarbij een 24 Uren. Mij hoor je ook niet klagen, hoor. ![]() |
|
|||
|
|||
Ratel overtuigd van z'n WK:
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=6356#more-6356 Teams zien dat nog steeds niet zitten. Ook het voorstel van een nieuwe GT1 en GT2 klasse zien ze niet zitten: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=6361#more-6361 Ik snap nog steeds niet waarom Ratel een GT1 en GT2 klasse wil. Met Porsche 911, Ferrari 430, Aston Martin Vantage en Corvette C6 heb je een prachtig veld. Bovendien nog (semi) prive projecten: Lamborghini Gallardo (nieuwe GT2 wagen van Reiter), Spyker, Dodge Viper (zie ALMS) en Ford GT (zie ALMS). |
|
||||
|
||||
Je vergeet de nieuwe M3 GTR nog.
![]()
|
|||
|
|||
Hoe kan ik BMW vergeten (mijn favoriet)
![]() |