![]() |
|
|
||||
|
||||
GP F1 Nurburgring 2009
Heeft er iemand het programma voor dat week-end ?
Ik heb de vraag gekregen om een week-endje mee te gaan kijken maar wil uiteraard eerst weten wat er daar nog rijd. Google ( en andere zoekmachines ) antwoorden me enkel wanneer de dure sigaren daar rijden. Andere competities worden nergens vermeld ... |
|
||||
|
||||
Uiteraard de GP2, Porsche Supercup en de Formule BMW. Check de sites van desbetreffende series voor bevestiging.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
GP2 en Porsche Supercup had ik reeds naar gekeken maar zeker geen timing te vinden.
|
|
||||
|
||||
Timing Beetle engined cars
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Toch wel straf dat er nergens een volledige timing te vinden is!
Die van de Formule BMW heb ik wel gevonden: Die Piloten der Formula BMW Europe werden erstmals am Freitag zwischen 12.50 und 13.15 Uhr zum freien Training aus der Box fahren, ehe zwischen 17.50 und 18.15 das Qualifying ausgetragen wird. Das erste der beiden Rennen über elf Runden findet am Samstag um 17.40 Uhr statt, Lauf zwei wird am Sonntag um 9.20 Uhr gestartet. edit: de volledige timetable is na wat zoeken toch gewoon op formula1.com te vinden: http://www.formula1.com/races/in_det...timetable.html Dus op het programma: F1, GP2, Porsche Supercup, F BMW en Mini Challenge Toch net iets handiger dan alles apart per klasse he ![]()
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 09-07-2009 at 20:30. |
|
||||
|
||||
Dan zou je toch gewoon hopen dat Button eraf vliegt en dat Barrichello eens kan winnen he...
![]() Maarja, mooie prestatie van Mark Webber, schitterende overwinning, en dat met een drive through! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar héél knap van Webber ja! Verdiende overwinning, ondanks zijn foute reactie (op Barrichello) met de start. Ik vond het best een interessante race. Verschillende teams die op snelheid waren, en dan nog verschillende strategiën, en die drive-through van Webber. Bij BBC konden ze ook niet altijd evengoed volgen. Toen Barrichello na zijn stop achter Massa zat, zeiden ze eerst, dat hij rustig moest blijven, desnoods wachten tot Massa zijn stop. Maar toen al snel bleek dat Webber ondanks zijn drive-through helemaal niet kansloos was op de zege, moest Barrichello ineens zo snel mogelijk voorbij Massa ![]() En wat te zeggen van Sutil! Echt wel een heel sterke eerste racehelft gereden! Maar dan zo jammer dat door (alweer) een aanraking met Raikkonen een heel mooi resultaat verknald wordt. Maar Sutil ging nu ook niet geheel vrijuit vond ik. En Giovanni, zijt ge nog naar de Nurburgring gaan kijken? Ik had dit jaar héél graag willen gaan, vooral dan omdat Jenson zo'n sterk jaar beleefd. Kzou hem dan ook graag eens zien winnen. Maar uiteindelijk is't er dus niet van gekomen. Ondanks een niet-Button-overwinning, toch wel wat jammer, 't is er wel een schoon raceweekend geweest lijkt me zo. Nu uitkijken naar Francorchamps natuurlijk! Hopelijk eens een warme race in Spa! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben inderdaad geweest.
Het belangrijkste wat ik van dit weekend zal blijven herrinneren is de extreem lage temperatuur ! Vrijdag was het kort na de middag pas 10 graden !!! Zaterdag hebben we 14 gehaald en zondag haalde het kwik amper 18 graden. Je zag dan ook regelmatig piloten slallomen om wat temperatuur in de banden te krijgen. Zelfs tijdens de races !!! Van de race zelf is langs de kant bijzinder weing te volgen. Meer dan de helft van de races ben je op een scherm aan het volgen zonder dat je op de baan ( en de "live" wagens ) let. Dat kan je beter vanuit je luie zetel doen. Dan krijg je tenminste nog verstaanbare commentaar mee. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|