![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Wederom een poging om GT4 leven in te blazen, ditmaal op CPZ in Ollanda!
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Edit: nu al meer wagens dan in het BGTC: Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
|||
|
|||
Het wordt afwachten of dit iets wordt. Nu zijn Kroymans (o.a. Aston Martin en Corvette importeur) en BMW (importeurs en dealers) erg autosport minded dus een 10, 12 auto's moet sowieso lukken. Verder de Nederlandse Lotus importeur van den Kooi met een paar Exiges. En Van Kalmthout met een Mustang?
![]() Las ik nou ergens dat ze de BMW 130i's ook in dit kampioenschap gaan proppen? Dat lijkt me dan weer helemaal niks. Ik vind het overigens jammer dat ze niet gekozen hebben voor het Italiaanse Superstars. Mooie dikke wagens, vele merken (o.a. BMW, Jaguar, Audi, Mercedes, Chrysler) actief dus ook interessant voor dealers/importeurs (inbreng van deze partijen is om de een of andere reden altijd belangrijk wil op Zandvoort iets georganiseerd worden) en volgens mij ook vrij GT3/GT4 achtig dus wagens zijn aan elkaar gewaagd wat betreft prestaties en dit zorgt ook voor relatief lage kosten. |
#3
|
||||
|
||||
Als de BMW 130i Cup weg valt, zullen mogelijk enkele BMW rijders daarvan naar dit kampioenschap overstappen.
Denk maar aan Ricardo van der Ende, Duncan Huisman (Ekris), Tim Coronel, Bas Schothorst(McGregor) en misschien team Bleekemolen. Dan Kroymans met de Corvette(s) en mogelijk Aston Martins. Equipe Verschuur met een aantal wagens Ritskes en co. misschien met Reiter/KTM BGTC team met GT4 wagens, waaronder KS Motorsport. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#5
|
|||
|
|||
Wagen 1 is bevestigd:
Quote:
|
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Trouwens opmerkelijk welk 'momentum' een nog niet bestaande, nationale raceklasse genereert. Een knap stukje marketing, dat is zeker! |
#7
|
|||
|
|||
Ik had liever een toerwagenkampioenschap gezien. Dat lijkt me ook veel interessanter voor dealers en importeurs. Waarom geen benzine versie van de Toerwagen Diesel Cup of Superstars?
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Audi S5, mogen AWD auto's hun AWD behouden? Ik ben dit nieuws nog nergens anders tegengekomen dus ik ga er vanuit dat het een Nederlands project betreft. Uit de 1e post in dit topic: Quote:
Quote:
Last edited by FIRE; 07-09-2008 at 18:19. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
3 races is niet verkeerd. Ik ga er vanuit dat bij de sprintraces geen rijderswissel is. Dus coureur A rijdt sprintrace 1 en coureur B rijdt sprintrace 2. Tijdens hoofdrace halverwege een rijderswissel. Eindelijk zero tolerance: Quote:
Waarom wordt het reglement dan niet aangepast? |
#11
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik warme gevoelens ga koesteren voor een CPZ klasse. Ondanks de zware tijden, regent het goed nieuws! En ja, ik geloof het ook nog
![]() O.a. dit bericht, een fragment: Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
Positief en negatief:
Quote:
Positief: men ziet in dat bepaalde Zandvoorste zandhazen de boel steeds verzieken en verpesten voor de mensen die het wel goed voorhebben. Negatief: De structuur van de FIA/KNAF belemmeren een stap voorwaarts voor een gezonde vorm van autosport.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#13
|
|||
|
|||
De PR machine is in ieder geval een succes want zelfs Mark is overtuigd.
![]() ![]() Quote:
Zijn de BMW en Maserati Nederlandse initiatieven? Voor het homologeren van een wagen voor GT4 is toch geen inmenging nodig van een fabrikant? Dus waarom moet Moritz naar Amerika? Sponsoring zal er op dit moment niet te halen zijn in Detroit. ![]() Last edited by FIRE; 25-11-2008 at 22:41. |
#14
|
|||
|
|||
Met de publicatie van de 'zelfstandige' kalender van het Dutch GT4 is er tegelijkertijd minder goed nieuws voor de oosterburen. Onder de noemer "de 1 zijn dood, is de ander zijn brood" wellicht een stimulans voor de hollandse serie??
Quote:
|
#15
|
|||
|
|||
De BMW M3 is van, hoe kan het eigenlijk ook anders, van G&A:
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|