![]() |
|
|
||||
|
||||
Michel Vaillant vanavond op 2BE
Voor wie de film nog niet mocht gezien hebben, vanavond wordt "Michel Vaillant" uitgezonden op 2BE om 21.35u.
Zelf heb ik een klein deeltje van de opnames in Le Mans kunnen bijwonen, we stonden bij de Vaillant/Lola pitbox toen acteur Sagamore Stévenin uit de bolide stapte omringd door een pak camera's. Helaas, omdat mijn Le Mans compagnon een rugzak van het merk "Leader" droeg, hebben ze ons achteraf wijselijk uit de film geknipt ![]() ![]() Meer info http://www.2be.be/hybride_files/home.html |
|
||||
|
||||
Deze film baseert zich op het stripverhaal "Voor David" nr 67 uit de reeks.
|
||||
|
||||
Het stripverhaal voor David is het verhaal van de film en na de film uitgekomen. (en past bovendien helemaal niet in de stripreeks)
|
||||
|
||||
Het verhaal is toch gebaseerd op een ouder verhaal.
|
||||
|
||||
Inderdation, er zijn heel wat elementen uit "Nr. 13 aan de start" gehaald.
|
|
||||
|
||||
Er zitten onderdelen van vele verhalen in.
Je kan de meeste vinden in deze thread. Het stripverhaal van de film kwam nadien en valt eigenlijk buiten de normale reeks aangeizen de karakters in dit verhaal anders ten opzicht van elkaar staan. |
|
||||
|
||||
Ik vind het wel vervelend dat ze de Franse regels dubben in het Engels. Komt wat 'fake' over daardoor.
|
|
||||
|
||||
'k heb 'm juist gezien, ik had hem opgenomen
![]() Ik vind het geen slechte film en het slecht dubben is ook niet zó opvallend ![]() Pugs en een Pagani Zonda heb ik herkend onder het Vaillante logo ![]() Ik heb hier een stuk of 5 strips liggen, allemaal van toen mijn vader euhm... jonger was |
|
||||
|
||||
Morgne om 19u25 weer op 2be
|
|