![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari Dino 206 Competizione GT - Fujimi - 1/24
eindelijk tijd voor de 206!
wat er allemaal in de doos zit kan je bekijken bij preview. Alle onderdelen die op de body horen te zitten heb ik er dan ook aangeplekt! de naden en gleuven die er niet horen te zitten zijn opgevuld met putty en geschuurd en dit om de mooie lijnen van deze wagen beter te doen uitkomen.(en ook omdat het zo hoort eigenlijk! ![]() ![]() ![]() ![]() Dit alles moet nog eens ligt opgeschuurd worden en nog eens een laagje krijgen. Het interieur is vrij simpel. enkele photo-etch stukjes moeten de boel wat vrolijker maken. Ook werdt het tapijt gedeelte en het dash voorzien van een paar laagjes Fabric Scale om wat realistischer over te komen. De velgjes zijn 'gewasht' ![]()
|
||||
|
||||
Mooi, eindelijk het in Jabbeke aangekondigde bouwverslag. Goe begonnen.
![]()
|
||||
|
||||
Mijn aandacht heb je!!
![]()
|
||||
|
||||
Knappe modelkeuze en goed begonnen.
Ik volg. Succes, Guido
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die zero paints spuiten idd heel gemakkelijk. Alleen heeft de vernis van zero men decals naar de knoppen geholpen, dus daar effe voorzichtig mee zijn. Voor de rest, prima bezig.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Knappe wagen. Heeft toch iets apart vind ik. ga ik zeker volgen.
Lesley |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|