![]() |
|
|
|||
|
|||
Driesco voor 99% in Procar
Het zal der dan toch van komen, maar na de donderdagtraining, (waar we niet mochten deelnemen) viel er dan toch nog iets te rapen voor ons. Via via vernamen we dat er tijdens de Procar wedstrijd van 21/4 weinig of geen inschrijvingen waren voor klasse 4. Er werd ons gevraagd om daaraan deel te nemen en na enig overleg willen we volgende week eigenlijk wel meedoen.
Maar !!! Zowel Chris als ik hebben nog geen nationale licentie. We hebben ons direct ingeschreven en donderdag 18/4 zijn de proeven. Indien geslaagd is dit stuk al in orde. Dan nog wachten op alle documenten van de organisator en Driesco staat aan de start van zijn eerste nationale race. Met de Clio wel te verstaan, als het technische reglement het toelaat zonder al te grote veranderingen. Dit geeft ons direct ook een grotere kans om de 24 te mogen meerijden. We hebben immers 3 nationale wedstrijden nodig om een palmares op te bouwen. U zal ons dan voor 99% zeker zien rijden op zaterdag ( 2manches) en zondag ( 2 manches ). Voor de gelegenheid zal de witte parel omgedoopt worden tot een Mega bangelijke Elite Car. Een sponsor eventjes voor de gelegenheid. Spijtig genoeg zullen alle stickers van Depaddock en de anderen nog niet klaar zijn maar dat is dan voor 19 mei op de TC. Voila, hopende jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht, hopelijk tot volgend weekend. Driesco |
|
||||
|
||||
Schitterend nieuws Driesco voor 99% proficiat!
|
|||
|
|||
Proficiat!
Wat houden die proeven precies in? Een toertje rond Spa? PJ |
|
|||
|
|||
Neen, een tourtje Zolder !!! Alsof we dat nog niet genoeg gedaan hebben, maar ja, wet is wet he.
Normaal no prob. |
|
|||
|
|||
Proficiat Driesco,
Ik zal alleszins komen supporteren. Zowel op de race als voor het behalen van jullie licentie. C U |
|
||||
|
||||
wieeeeeee, nice going driesco!!
proficiat!!
|
||||
|
||||
![]()
Proficiat... en tot volgende week !
|
|
||||
|
||||
gaan jullie dan niet in Belcar rijden ?
|
||||
|
||||
One-way ticket to the top hé dude! Keep going!
|
||||
|
||||
GL daar Driesco
|
|||
|
|||
![]()
Neen JP wij houden het bescheiden. Met n'een Clio in de Belcar ? Welke zot begint daar nu aan, lol !!!!
|
|
||||
|
||||
Achja, volgend jaar met een eigen viper zeg maar hé driesco
![]()
|
||||
|
||||
A ik dacht da
![]() *Dit is mijn persoonlijke mening* so don't kill me
|
||||
|
||||
bwa als ge enkel porsche's en viper's kunt apprecieren. Geloof mij dat er nog heel wat meer in racing is dan alleen van die posche's enzo zene.
airco
|
||||
|
||||
tuurlijk maar belcar zijn ni alleen vipers & porsches é // gewoon procar die auto's gaan zoooo verschrikkelijk traag ivm de belcar
|
|