![]() |
|
|
|||
|
|||
d'Ambrosio bevestigd!!
d'Ambrosio rijdt volgend seizoen bij Virgin.
bron: autosportnieuws.be |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd hoe de deal in elkaar steekt je ziet vaak dat halverwege het seizoen het gezeur om geld dan weer begint.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Als ze nu de Vlamingen in Francorchamps nog ontvangen gelijk ze met de buitenlanders doen krijgen ze mischien nog meer toeschouwers ook.Vive la Belgique.
|
|
||||
|
||||
Amai, het is lang geleden dat ik bij de start van een GP naar de achterste regionen zit te loeren; dat wordt weer wennen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja hopelijk is die Virgin wat sneller in 2011...
|
|||
|
|||
op autosport.nl wordt dit op deze manier weergegeven:
Van der Garde vist achter het Virgin-net... ...De reden dat deze eer ten deel valt aan de nummer twaalf in het kampioen mag zich laten raden. Zeker bij de achterhoedeteams in de Formule 1 is talent niet de doorslaggevende factor.
|
||||
|
||||
Ook wat lullig weergegeven. Als geld een beslissende factor had geweest, zouden ze toch net voor Van der Garde hebben gekozen?
|
|
|||
|
|||
Tsja, ik lees overal dat Van der Garde meer budget mee bracht. Die Hollanders moeten anders eens opzoeken waar Kobayashi eindigde in GP2.
|
|
||||
|
||||
Tof nieuws, eindelijk weer een Belgisch talent in de F1!
![]() |
|
|||
|
|||
Ook net bekendgemaakt: F1 verhuist naar VT4.
|
|
||||
|
||||
En toch zal ik naar BBC blijven kijken.
![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Lap, F1 met reclameblokken tussen, daar zat ik echt wel op te wachten
![]() |
|
||||
|
||||
Toch wel mooi nieuws !
Als hij zich een beetje in de kijker kan rijden zie ik hem nog verhuisen naar renault. Daar waren ze toch ook te spreken over zijn tests. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|