![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
VW SPRING RACE 20&21/04 : timing
VRIJDAG 19/04:
welkom paddock na 16.00u ZATERDAG 20/04: 09.00-10.00u: Theoretische cursus voor dagelijkse licentie 09.00-10.00u: Vrije oefenritten VW FunCup 10.00u-11.00u: Vrije oefenritten GDC en anderen 11.00-11.30u: Praktische cursus voor dagelijkse licentie 11.30-13.00: Vrije oefenritten VW FunCup 13.00-14.00u: Vrije oefenritten GDC en anderen 14.00-15.00u: Vrije oefenritten VW FunCup 15.00-16.00u: Vrije oefenritten GDC en anderen 16.00-17.00u: Vrije oefenritten VW FunCup 17.00-18.00u: Vrije oefenritten GDC en anderen 15.00-18.00u: Administratieve controle VW Fun Cup ZONDAG 21/04: 07.00-9.00u: Administratieve en technische control GDC 08.00-10.00u: Technische keuring VW Fun Cup 08.00-10.00u: Administratieve controle VW Fun Cup 9.00-10.00u: Officiële oefenritten GDC 10.15-11.30u: Officiële oefenritten VW Fun Cup (75') 10.30: Briefing GDC 11.30-13.30u: Technische keuring VW Fun Cup 12.00- 14.00u: Race GDC (120') 14.30u-18.30u: Race VW Fun Cup (240') |
#2
|
||||
|
||||
Waarvoor staat GDC??
|
#3
|
||||
|
||||
GDC Gentlemen Drivers Cup................. is dat niet de waalse versie van de Touring Cup?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#4
|
||||
|
||||
je zou het de waalse versie van de Touring Cup kunnen noemen, alleen rijden die mannen niet op één vast circuit. ook iets minder deelnemers dan de TC, alhoewel er de laatste keer een BWM Z3coupé meereed, evenals een racical, porsche etc
de GDC rijdt veel met ons samen, vooral Francorchamps, maar ook in Val de Vienne waren ze er, en in Chimay komen ze ook als ik me niet vergis de GDC is een zeer interessante competitie om in te beginnen racen heb ik de indruk, alles wordt daar niet zo professioneel aangepakt, laag budget, veel standaardauto's waar slechts weinig aan gewerkt is greetz maarten |
#5
|
||||
|
||||
is dit dan het ASAF-kamioenschap? of is dat weer iets compleet anders?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#6
|
||||
|
||||
ja ik denk het, die rijden toch onder asaf licentie als ik mij niet vergis
|
#7
|
||||
|
||||
yep lees net dat het ASAF kampioenschap a.s. zaterdag wordt verreden......m.a.w. ASAF is GDC.
Er schijnen 80!!!!!! inschrijvingen te zijn......hoezo Autosport zit in een recessie. Succes zaterdag
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
bedankt
die 80 inschrijvingen zijn wel makkelijk verklaarbaar hoor! ik weet niet juist hoe het in de TC zit, maar in de GDC heb je allerlei soorten auto's gemiddeld rijden daar een drietal porsches, een vijftal BMW's ed in mee maa aan de andere kant van het startveld zie bv een eenvoudige suziki swift rijden van jonge techniekers van een team in de Fun Cup (cf vorig jaar de gebroeders Terlinden), ik neem aan dat racen in de GDC echt wel weinig geld kost als je een goede, iet of wat krachtige motor en min of meer degelijke carosserie voor een prijsje kan kopen, dan moet je alleen je geld steken in onderdelen als daar zijn remmen, rolkooi, raceattributen (stoel, gordels, ...) en dan denk ik dat je al kan meerijden. nog een alternatief voor de paddockers denk ik. je bent dan misschien nog niet competitiefvoor de top, maar in de GDC kan je volgens mij al goed mee in de achterhoede van het peloton, waarin ondermeer authentieke kevers meerijden met tuning en zonder het is maar een idee hé |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|