![]() |
|
|
|||
|
|||
SENNAKEN, leg mijn kaarten maar al klaar want da ziet er hier nie goe uit he man na dat je die fax gezien hebt.
Ik kom alleen en ik kom vanaf morgen. Ik blijf slapen, waar weet ik nog nie maar ze zullen me daar gezien hebben. I'm ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Driesco,
Da's echt kl¨*e te horen dat ze je aan de kant zetten. Is er geen mogelijkheid om ergens beroep aan te tekenen? Van mijn kant uit alvast succes gewenst, het had echt mooi geweest ! |
|
|||
|
|||
De fax is onderweg en het beroep kan nog als het moet, maar nu even kalmte bewaren en hopen dat ze hun fout rechtzetten. Het was kantje boordje. Ik kreeg 6,5 en het moest 7 zijn. Op school was ik daar best content mee maar nu nie
![]() |
|
||||
|
||||
hebek iets gemist .... Driesco mag nie meedoen ... waarom nie ???
airco
|
||||
|
||||
wil dan iemand me het hoe, wat en waarom is verklaren
![]()
|
||||
|
||||
Driesco werd "te traag" bevonden in de gietende regen op slicks.
Je moet 2.15 kunnen rijden op Zolder en dat haalde hij donderdag niet. Maar hij heeft wel een ganse reeks 1'51" die hij kan voorleggen van zijn eerste Touring Cup deelname. Vandaar zijn beroep. Afwachten nu... |
|
||||
|
||||
Kunnen we als Paddock geen "drukkingsgroep" vormen om Driesco toch te laten starten? Ik hoop dat het in orde komt!
|
|
||||
|
||||
gietende regen ... slicks
![]()
|
||||
|
||||
kijk maar is op sport 24 het wordt nog erger
![]()
|
||||
|
||||
Als de hele Paddock dan toch zondag naar Zolder trekt, neem dan de gelegenheid om allemaal samen een initiatief tegen dit (toch echt oneenlijk) behandelen van iemand die als amateur een groot hart heeft voor autosport( als ik meeging zou ik zeker meehelpen).
Misschien kan ze via Sport24 ook nog een aantal mensen achter de kar spannen? TIP: neem een HEEL GROOT SPANDOEK MEE met steunbetuigingen aan DRIESCO en hang dat tegenover de controletoren (voor mijn part op de controletoren !) Hopelijk zien een heleboel mensen dit en komen er voldoende reacties (aangezien een aantal mensen van De Paddock toch vrij goeie relaties hebben met de pers, is het misschien niet slecht de persmensen nog eens te wijzen op dit feit. misschien dat op die wijze de verantwoordelijken toch nog wroeging krijgen). |
|
||||
|
||||
Iemand die "vlot" 1.51 rijdt op zolder, die MOET gewoon meerijden
![]() ![]() Dusja, waarom de pers er ni bij betrekken. Dan zijn er al eens mensen die iets willen doen voor autosport en dan dit...
|
||||
|
||||
Mits akkoord van de admins (zo ja, schuif dan maar wat met de posts) , zou ik (om de dingen te zetten waar ze horen) hier een aparte thread willen zetten en een link willen leggen naar bvb Sport 24.(Als dat mag ?)
Met een beetje geluk en steun krijgen we voor zondag misschien nog iets op poten gezet . Let op: ik wil geen hetze starten, tegen niets of niemand !Als je daar aan begint, pas ik. Ik sta wel op tegen onrecht, en als dat kan verholpen worden met enige ruggesteun, ben ik steeds bereid iets te doen, voor zoverre dat kan. Dus laten we duidelijk zijn vanaf het begin.: Noch ikzelf noch (naar ik meen te mogen zeggen) iemand anders op De Paddock heeft iets tegen Circuit Zolder, of tegen Procar.! Wel steunen we mensen die iets doen voor autosport en er een heleboel wilskracht en tijd in steken. Het is dan ook jammer dat dit niet wordt gerespecteerd en geapprecieerd. |
|
||||
|
||||
Ik wil gerust meehelpen met dat mee te organiseren ...
Maar vraag eerst is aan Dries zelf of je zijn steun hebt voor zo een actie. Een seizoen is langer dan deze race. Met nu al met de grove bezem erdoor te gaan, doe je misschien meer kwaad dan goed. Dus vraag ff eerst aan Driesco zouek zo zeggen. airco
|
||||
|
||||
OK, Airco, piont taken.
Even dimmen dus Intussen is een mail weg naar Driesco, met uitdrukkelijke vraag om zijn akkoord. Beslist hij om niets te doen, gebeurd er niks! Laten we intussen even afwachten. Ik hoop spoedig een mailtje terug te krijgen. Zodra ik nieuws heb, post ik het wel |
|
||||
|
||||
bwa ge doet van mij wat ge wilt zene. Ge moogt van mij part nu direct al actie nemen .... Maar het zou vrij voos zijn dat ge op zolder met een spandoek moord en brand staat te schreeuwen, terwijl da driesco daar nie mee gedient is he.
![]() airco
|
|