![]() |
|
|
||||
|
||||
Porsche 917K - Elford/Larrousse - 1000km Spa 1971 - Fujimi - 1/24
Hallo iedereen,
Nu de werken van de hobbyruimte achter de rug zijn, gaan we terug een modelleken beginnen plekken. Het gaat hier over de Porsche 917K #22 van Vic Elford en Gérard Larrousse die gereden heeft tijdens de 1000km van Spa. De doos die ik hiervoor ga gebruiken is de Fujimi Porsche 917K 1971 12h van Sebring. In deze doos zit ook een PE setje, dat ik zeker ga gebruiken. Ondertussen zijn bijna alle onderdelen opgekuist en ondertussen in de primer gezet. De body moet enkel nog een beetje geschuurd worden, aleer deze in de zwarte primer kan en nadien een laag Porsche zilver van Zero Paints gaat krijgen. Ik ga een combinatie van BvH en Studio27 decals doen, om zo toch dicht genoeg bij het origineel te komen. De bedoeling is ook om de #23 wagen te maken, maar dat is voor later. Hier zijn enkele foto's: De wagens: ![]() De doos: ![]() Decals: ![]() ![]() De gevorderde werken aan de body: ![]() ![]() ![]() ![]() Tot de volgende ![]()
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 21-04-2014 at 14:41. |
|
||||
|
||||
Dus je gaat die nr 23 bouwen? Maar zou je dan niet beter een model gebruiken met verticale vinnen achteraan???
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Mooi zo, maar als ik je begin post zo las, leek het erop dat je de "22" 2 keer ging bouwen.
|
||||
|
||||
Ik volg!
En Lesley, ik heb de titel even aangepast zodat deze wat meer info geeft over de te bouwen kit.
|
||||
|
||||
Oeps. Foutje. Ik heb het dan meteen ook aangepast.
Bedankt Tim om de titel aan te passen.
|
||||
|
||||
Nu ben ik weer helemaal mee
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Tijd voor nog eens een update. Ik heb me deze week vooral bezig gehouden met in orde brengen van de carrosserie. Dus bestond het vooral uit plamuren, schuren en primer. Ben nu op het moment gekomen, dat de carrosserie in de primer staat, maar er moet nog een laagje over, omdat ik tijdens het opschuren door de primer zat. Dus staan alle carrosserie onderdelen terug te drogen na een verfrissend warm badje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu moet er nog een laagje zwart overheen, maar dat gebeurt pas als de Kristal Klear volledig uitgehard is. Dit is tot zover. Tot een volgende update. ![]()
|
||||
|
||||
Ziet er ZEEEEEEER goed uit!
![]()
|
||||
|
||||
Amai, goe gedaan!
![]() |
|
||||
|
||||
Dat ziet er inderdaad goed uit.
![]() Echter heb ik nog nooit een verfrissend 'warm' badje genomen. ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi bekleed! Die wil ik wel eens van dichtbij zien. Kan je die misschien meenemen naar moveleo?
|
||||
|
||||
Goed idee. Ik houd ervan dat materialen die op zichzelf niets met modelbouw te maken hebben worden gebruikt om dingen te verbeteren.
Dit is een vondst!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|