![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 19 februari 2016 te Hamme
Ok mannen, hierbij de aankondiging van de volgende vrijdagavond-meeting.
Het is een speciale, we gaan sinds lang nog eens op verplaatsing en dit naar aanleiding van onze eigen expositie welke ook op deze locatie zal doorgaan. -Wanneer: Vrijdag 19-02-2016 -Waar: Jeughuis 't Klokhuis (JC den Appel) Kaaiplein 68 9220 Hamme -Aanvang: 20u00 Het gaat moeilijk zijn, maar ik stel voor dat we eventueel samenkomen op de parking van de Savarin, om zo samen de rit naar Hamme aan te vangen. Dit kan zeker van toepassing zijn voor de mensen van Limburg. Let wel, laat ons even weten wie er wil samenkomen of hoe jullie gaan. Ik stel voor om rond 18u30 à 18u40 samen te komen om dan ten laatste rond 18u45 te vertrekken. Andere voorstellen zijn ook welkom ![]() Als agendapunten stel ik de volgende voor: -terugblik Miniwheels -vooruitblik Jabbeke -update van onze eigen expositie Tot volgende week ![]() - Cusco - Eyckles - FRED65 - Sennake - EtronQuattro07 - TvD - BSmodels - Kevinboodts - Nelsonsr - Nismo - Loixrallyfan - -
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-02-2016 at 22:07. |
|
|||
|
|||
Present!
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
A vaneigenst da. Tis te hopen dak geen file heb
![]()
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn en pik Guy op aan de carpoolparking in Geel West. Vertrekuurur spreken we nog af.
Groeten ,Fred |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
present tot vrijdag grts Dieter
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook.
|
|||
|
|||
aanwezig
|
||||
|
||||
aanwezig!
|
|
|||
|
|||
Aanwezig
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook.
Loixrallyfan is ook van de partij heeft hij me laten weten Nog liefhebbers? Niet vergeten dat we morgen samenkomen rond 18u30 aan de Savarin om eventueel te carpoolen ![]()
|
||||
|
||||
Wel nog een kleine opmerking. Er is gene warme choco.
|
||||
|
||||
Zoals Nismo al aangaf, ik kom ook.
![]()
|
|