![]() |
|
|
||||
|
||||
België wint !!!!!
België - Rusland: 3-2
Yesssssssss !!!!!!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() EN WIE ZEGT NU NOG DA SONCK NIE KAN VOETBALLE !!! |
|
||||
|
||||
Nu zal ik dus zeker de tip van Wilmots ter harte nemen en supporteren voor Brazillië!!!
|
||||
|
||||
BEL 3 : 2 RUS
Match #46: Belgium : Russia #46, 1st Round Group H Score: 3:2 (1:0) Goals: BEL RUS 10 WALEM Johan (7') 11 BESCHASTNYKH Vladimir (52') 9 SONCK Wesley (78') 22 SYCHEV Dmitri (88') 7 WILMOTS Marc (82') Date: 14 June 2002, 15:30 Venue: Shizuoka, Japan Referee: NIELSEN Kim Milton bron: officiële site wk
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Commentaar van Ceulemans op de radio " Brazilië is te pakken !!" Ik denk dat die ook op een wolk leeft. |
|
||||
|
||||
Gelukkig zitten onze grote jongens nog op de bank hé. Die kunnen we dan sparen voor de finale
![]() Ik moet eerlijk zijn en zeggen dat ik er na de 1-1 niet meer in geloofde, maar dit is echt prachtig, .... niet mooi, maar sterk en prachtig ![]()
|
||||
|
||||
Een zeer goed spelende Belgische ploeg, alleen vanachter rammelt het af en toe, maar zeker verdiend gewonnen!
En Sonck en Mpenza? Volgende keer in de basis ermee!!! Brazilië? Als ze een slechte dag hebben en wij een goede, zeker te pakken! Tegen Frankrijk konden we zogezegd ook nie winnen hè! |
|
|||
|
|||
Hoezo, ik dacht dat de Belgische ploeg niets op het WK kwamen zoeken en ons belachelijk maakte? :-)
|
|
||||
|
||||
Ik vind het vooral prachtig omdat al die criticasters van Waseige nu het deksel op de neus krijgen. Allemaal zageventen ja.
Ah ja, maandag worden ze gewoon even ingepakt door de Seleção ![]() ![]() Maar in ieder geval proficiat aan de spelers en trainer.
|
||||
|
||||
dit was redelijk
nu tegen brazilië met de volgende opstelling 4-4-2 spitsen: sonck - strupar middenveld in een ruit met de punt naar boven wilmots (achter spitsen) goor - mpenza vanderhaegen verdediging de boeck centraal links: van kerkhoven rechts: peeters voorstopper simons om rivaldo uit de match te houden met deze opstelling moet ge gewoon een spektakelmatch krijgen en dan toont ge tenminste da ge gene schrik hebt want tegen brazilië behoudend spelen betekent een storm van brazilianen en hun technische hoogstandjes zet die mannen maar onderdruk ok ze zullen een paar goals maken, maar de verdediging van brazilië heeft op dit wk toch al wel wat tegendoelpunten toegestaan WASEIGE VERZORG HET SPEKTAKEL EN ZORG ERVOOR DAT WE NIET MET EEN TROOSTELOZE 1-0 UITGESCHAKELD WORDEN
|
||||
|
||||
tja vandaag hebben ze goed gespeeld, en dus ook gewonnen. Er was zowaar inzet en vechtlust. We gaan verdient naar de 2e ronde ... toch moeten we een beetje relativeren he ...
Ik lees hierboven al dat de criticaster's van Waseige ongelijk gekregen hebben ==> Klopt niet volledig he ... We zitten in een van de zwakste groepen van het wereldkampioenschap (we zijn hoger geplaatst dan al onze concurrenten), maar moeten toch tot de allerlaatste minuut bibberen ... ==> Als morgen McLaren zich op het randje binnen de 107% kan kwalificeren, zeggen we toch ook niet proficiat Ron Dennis. ![]() We zijn gekwalificeerd, en gaan een ronde verder ... Het goede is dat vanaf nu terug alles mogelijk is Het slechte is dat we van alle teams op het WK, nog vrijwel het minste indruk hebben gemaakt. Aan Waseige en Co om te bewijzen dat ze thuis horen in de 2e ronde. Als de criticasters de voorbije dagen zeiden dat de eerste 2 matchen op niks trokken ==> groot gelijk Als de criticasters zeiden dat de verdedigende aanpak ons de das om doet ==> groot gelijk Speel met de spelers dat ze nu bij hebben in Japan voluit in de aanval, en we winnen al onze matchen in onze Poule. airco
![]() Last edited by airco; 14-06-2002 at 11:46. |
|
||||
|
||||
Airco:
Altijd even cool en nuchter hé ! ![]() Je hebt gelijk met je analyse , maar mogen we toch even blij zijn met de kwalificatie ? En wat betreft de kritiek op spelers, coach en bond. Laat al diegene die het beter weten het zelf eens regelen. Kijken hoever zij komen. Let op, ik praat hier niets goed he!De eerste wedstrijden waren zwak. Punt uit. Maar ik het hier vooral tegen journalisten en reporters die altijd kritiek geven op alles en nog wat. En nu staat morgen in de krant van diezelfde journalist "Proficiat" of "Gefeliciteerd" Waar ben je dan mee bezig ?? |
|
||||
|
||||
Tja, de beste stuurlui staan aan wal zou ik zeggen. In plaats van bij het minste kritiek te leveren, zou men er beter aan doen van de trainer sereen z'n werk te laten doen en niet telkens zogenaamde experts commentaar te laten geven die vaak nergens op slaat. Waseige staat daar niet voor niets; hij beschikt over een jarenlange ervaring. Dat zijn relatie met de pers verzuurd is, is deels aan hem te wijten, maar diezelfde pers schepte er vanaf dan een hemels plezier in hem af te breken.
Iedere voetbalfan heeft wel z'n mening klaar over hoe het beter kan / moet, maar in plaats van positieve zaken te belichten (misschien waren er nauwelijks, best mogelijk, heb geen enkele wedstrijd van de Belgen gezien), doet men niets anders als afbreken. Ik ken nauwelijks iets van voetbal, maar heb ten minste mijn mond gehouden over Waseige. Hij zal wel weten wat hij doet en waarom hij bepaalde keuzes maakt. Dat de spelers er tegen Tunesië niet veel van bakken, is zeker niet alleen zijn fout. Ik bedoel ook precies wat Fordje hierboven typte. Gisteren op het einde van Shuuto had Huybrechts nog wat commentaar, wel die man zal vandaag ook wel weer de eerste geweest zijn om half gek te worden. Eerst schildert hij Waseige af als iemand die geen verstand heeft van voetbal en nu is alles weer vergeten en vergeven. Daar krijg ik iets van. Journalisten in de krant (De Morgen in mijn geval, in andere is het vermoedelijk nog wat erger) idem dito; ze huilen veelal mee met de wolven in het bos.
![]() Last edited by Mario; 14-06-2002 at 12:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |