![]() |
|
|
||||
|
||||
Resolutie aanpassen
Ik weet niet of het technisch gezien mogelijk is, maar het lijkt me wel wat.
Als je een foto plaatst bij een topic dan komen deze vaak van andere sites en is de resolutie daarvan vaak groter dan 640*480. Vandaar dat we meestal resizen (of soms ook niet!). Is er echter geen mogelijkheid om De Paddock dit te laten doen? Dan zouden we net zoals bij "font" kunnen kiezen voor (een drietal?) resoluties tot maximaal 640*480. Als dat mogelijk zou zijn en goed wordt aangegeven dan denk ik dat we eerder geneigd zijn om foto's kleiner te maken en De Paddock zo wat te ontlasten.
|
||||
|
||||
Dat is heel goed mogelijk met stylesheets ofwel gewoon de htmlcode gebruiken...
|
||||
|
||||
ik begin idd dat 'height=400 width=600' (maximum grootte)invoeren ook danig beu te worden
![]()
|
||||
|
||||
Dat hangt eigenlijk meer af van de cup size die de dames op de geposte foto's hebben dan van iets anders.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
PHP Code:
![]() ik zal na mijn examens eens kijken of dit op de een of andere manier in het forum kan ingebouwd worden zodat je het automatisch kan doen via de vbcode-javascript functies. airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En zo erg is dat nu ook weer niet. De jeugd van tegenwoordig wordt alsmaar luier ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Mijn beste Airco, NATUURLIJK doe ik dat niet automated, want naast verkleinen, bewerk en centreer ik ELKE foto die ik gemaakt heb. Waarom denk je dat ik elke week 2 dagen werk heb alvorens mijn foto's online staan?
BTW de foto's van het GTP-weekend zullen voor dinsdag zijn, ik heb beestig veel werk gehad aan de foto's van AD Sport. |
|
||||
|
||||
wat is dan het verband met de html-code waar we het hierboven over hadden ??
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb het nooit over HTML code gehad. Ik spreek enkel over de size van foto's. Hoe die size tot stand komt maakt eigenlijk niet uit, feit is dat 600x400 mijn standaard-maat is die ik altijd gebruik.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik voel mij daar nu niet te lam voor, maar makkelijk is anders, zeker als door deze resolutiebeperkingen de foto aan kwaliteit verliest, en je er nog eens een link naar de volledige grootte van de foto moet bij gaan toevoegen. Voor mijn F1 2001 screenshots onder het gamesforum bijvoorbeeld moet ik er eerst 'a href' tags voorzetten. Niet plezant, zou ik zo zeggen, je zou voor minder gewoon stoppen met fotookes posten.
|
||||
|
||||
Man Man Man! Ik hoop dak ni den enigste zijn da ni kan volgen! Crimineel! Kwist ni da ge codes ed nodig had om een fotoke te plaatsen, en da gulle da dan nog allemaal kent en aan uit kunt! Beestig! Is er iets wat jullie niet afweten van dergelijke zaken?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En om die babe's uit mijn pc te krijgen ook niet (geen 3d printer)...
|
|