![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Donderdag 13 juni, vrije-trainings-dag
Terwijl alle autosport ogen op de oefensessies in Le Mans gericht waren draaien de F1 wagens op Zolder hun eerste rondes. Niet dat het er veel waren maar de F1 sound klonk weer tussen de Limburgse bomen. De nog steeds mooie JPS Lotus van Nilsson maar nu bestuurd door de Nederlander N. Bindels was het eerst op de tarmac, even later gevolgd door de Fitipaldi Sköl Brazil met ooit nog eens niemand minder dan Keke Rosberg achter het stuurwiel. Onze landgenoot De Coninck draaide met zijn formule Vauxhall bijna de zelfde ronde tijden dan zo een legendarische F1 ?. Van de Belcar zagen we Selleslagh (Ford Mondeo Turbo) en Rudi Penders (Porsche 996 GT3 RS). Zelfs de Touring Cup werd vertegenwoordigd en dit door Struyf-Hannecart (Lotus Elise), Pauls-Van Samang (Opel Corsa), Servranckx-Michiels (BMW M3) en de Nederlanders Dubois-Wijnen (BMW E46) en Fryns-Maassen-Grauwels-Grauwels (Clio nr 58-59). Serge Power was er met enkele Yarissen en Simon met zijn Ford Focus uit de Duitse competitie. Boy Zentveldt stak op zijn beurt de Nederlandse grens over met zijn Alfa Romeo Cup wagen, W. Van Genderen deed dat met zijn Renault Clio. Verder noteerde wij nog één Peugeot silhouet, twee formule Fordjes, drie formule BMW wagens en al enkele deelnemers voor de Historic GP. Tot donderdag. |
|
|||
|
|||
Was het Garden Machinery team aanwezig uit de Touring met hun Renault Mégane ? Ben eigenlijk benieuwd hoe het ermee staat. Sinds die een nieuwe motor van 185 pk gemonteerd hebben dit seizoen zijn nog maar 1 keer aangekomen, en dan nog met veel problemen.
|
||||
|
||||
geen fotokes Rrobinio ???
|
|||
|
|||
Quote:
Vermits ik nog een geldig e-adres en paswoord had kon ik nog steeds bij Yucom foto’s opladen en corrigeren. Begin deze week schakelde Yucom dan over naar Tiscali en foetchi é-adres en paswoord. De foto’s die reeds in mijn fotoboek staan zijn nog altijd te bekijken, maar er zullen voorlopig ?? geen nieuwe bijkomen. Ik moet dringend op zoek naar zoiets als een eigen site, maar mij ontbreekt tijd , tijd, tijd en een beetje kennis om snel iets op het net te krijgen. Geduld, waarschijnlijk veel geduld, maar als ik ooit eens 5 min tijd heb …………….. |
|
||||
|
||||
Quote:
handige voorlopige oplossing.
|
|||
|
|||
Site en plaats bij Mediaexpress, voor een appel en een ei. Een eigen site voor een prikje ? Ga even naar www.idator.be
Webspace te koop bij Depaddock of bij ons. Uploaden via FTP, direct online. 90€ per jaar onbeperkte capaciteit. De tarieven van depaddock ken ik nie maar die mannen zijn ook goe, da weten we allemaal. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nr. 31 - Oeyen - Van Kerckhoven Nr. 40 - Stoop - Van Overdijk - Heikamp Nr. 55 - Decroos - Burrick Nr. 57 - Cracco - Van Moerkerke Nr. 68 - van de Casteele - Lievens - Tangen Nr. 88 - Bruynoghe - Vanhoyland - Vangestel Nr. 89 - Van Springel - Bonné - Meys |
|
|||
|
|||
Quote:
RJ |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|