![]() |
|
|
||||
|
||||
Jaaaaaa, die BMW z4 is toch schoon, allé, volgens mijn mening hé.
Alleszins beter dan den Z3 hé, dit wordt naaar het schijnt de vervanger, dus is het toch goed. Die renault, jaaaaaaaaakkkes, die zou ik nog geen eens gebruike vo den otocross(zo'n balkenoto's)( vo de gene da da nie kent, da zen zo'n wrakken wada nen balk in het midden is ingeslage en dan gon die koerske rijde, eigenlijk om het marginaalst bekan, echt debiel VIND IK). En die volvo naar mijn menning is toch ook schoon, ma allé alle nieuwe oto's moet aan gewend worre hé, de nieuwe bmw 7serie vond ik in het begin ook niet mooi, maar nu ik die toch al verscheidene keren heb zien rijden vind ik dit echt wel ne mooien oto. ![]()
|
||||
|
||||
Ej dat is wel niet debiel hé kartboyke maar wel pure fun!
Hans heeft daar aan meegedaan met een CRX 1500 tuned by Tom Vandecavey
|
||||
|
||||
Sorry bart, ik zeg dat IK dat debiel vind, met zo'n balkenoto's racen.
Sorry sorry sorry, ik wil hie genen ambras stoken. ![]() Ik zie leiver echt een wedstrijd wa het niveau rij hoog ligt, bv. die buggy's, geef eerlijk toe, is toch spectaculairder hé om die tege elkaar te zien racen dan die wrakken( zeg ik toch niets mis mee hé???) Ieder zen eigen menning en ik respecteer die ten volle, zolang ze de autosport zelf maar niet gaan aanvallen met ondoorgronde redenen ![]()
|
|