![]() |
|
|
||||
|
||||
Vakantiejobs!!! (geen aanbod of vraag ;))
Ik wou eigenlijk gewoon es polsen welke Paddockers er een vakantiejob doen en eventueel ook waar. Ben je tevreden van je vakantiejob, de organisatie en je werkgevers. Of zit er je iets tegen! Let us know!!
Ik zal voor mij beginnen: Ik werk in de drankencentrale van de Cash-Fresh in Brecht! U leest het goed; DRANKencentrale ![]() Ik werk daar samen met nog 3 jongens tussen 20 vrouwen, de één al wa knapper dan de ander, maar da's superfun! Enige nadeel ik ben de enige jongen die 's middags daar eet en in ne refter tussen 15 vrouwen, die elk roddeltje uit de Flair voorlezen, zitten is ook nie alles zunne! ![]() Greetz Barry |
|
||||
|
||||
Heel de maand Juli
Crown Cork in Deurne ==> Fabrikant van blik-verpakkingen (spuitbussen, conservendozen, ...) ik ben daar zowat het manusje van alles ![]()
|
||||
|
||||
ik werk drie weken bij TAURA Natural Ingrediëndts in Olen (=dicht bij Geel) als operator (sjieke titel eh
![]() ![]() Het werk valt zeer goed mee en verdient zeker nie slecht! |
|
||||
|
||||
ik werk in een restaurant in Schilde als afwasser/kelner. Geen zwaar werk, maar goe betaald
|
|||
|
|||
![]()
Ik wil eens weten welk restaurant.... ga nogal redelijk veel eten dus wie weet?
|
|
||||
|
||||
Tis nie echt een vakantiejob ma tis wel zo begonnen een dik jaar geleden: ipglobalnet, belgacom turboline helpdesk. Ik ben het hier ondertussen eigenlijk wel beu maar ik kan het geld wel gebruiken. Collegas vallen wel mee, ma dan hebt ge het ook gehad, een jaar geleden konden we nog chatten en dingen installeren, ondertussen kunnen we zelfs al niet meer naar hotmail surfen...
FF |
|
||||
|
||||
Ik werk ook in een Drankencentrale van de Cash& Fresh.
Ma dan in Sint katelijne waver, da is daar ook wel fijn. We hebbe, alles daar bekan wel al geproefd, enkel de bieren niet want da mag niet onder de uren. Maar beemer, ge moet eens looza appel-kers proeven, heftig en pittig spul zelle. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
gewerkt vorige week als interim bij almaplast in Kontich. Moest daar aan een oven staan en het was daar 40° gemiddeld. Wel veel pauzes en niet al te hard werken en toch goe verdiend.
Benklak |
|
||||
|
||||
Almaplast -> daar heb ik 2 jaar geleden ook vakantiewerk gedaan. T was idd ni veel werk, maar wel saai!!
|
|
||||
|
||||
Ik ga nu een maand aan de univ werken (mijn werk voor de univ dat start in oktober voorbereiden). Hopelijk is het niet te saai ...
|
|
||||
|
||||
ikke ook in ne cash fresh (in st-lenaerts ook) ma dan voor de groenten en fruit!!! best wel plezant zenne
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
M'n ouders zijn er verleden week nog gaan eten. Ze waren super tevreden dus ... als iemand nog is goed wil gaan eten,één adres.
P.S ondertussen kom ik ongeveer als zo'n 16 jaar in cartiers,en ik ben daar nog ni beu! |
|
||||
|
||||
ik zou normaal gezien moeten gaan werken bij escapo in mechelen, dat is een maand met de camionette rijden en geneesmiddelen vervoeren
ik kan het niet doen door mijn tweede zit zij die het wensen, bel er eens naar, misschien hebben ze nog volk nodig tis op den antwerpsesteenweg mechelen, 015/28.61.00.
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|