![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
OK,
De titel is (bewust) wat misleidend. Kwestie van aandacht te trekken he. What's the deal ? Samen met enkele vrienden en familie trekken we op zaterdag 7 september naar SIX FLAGS in Waver. Aangezien onze aanwezigheid vrij groot zal zijn heb ik met SIX FLAGS een deal kunnen sluiten om als "groep" te worden toegelaten. Dit wil zeggen dat we een vrij fikse korting hebben kunnen bedingen. Normale prijs is 28,.. € voor volwassenen, met enige reductie kan je gaan tot 23,.. €. Voor kinderen is de toegang nettobasis 23,... € Kinderen onder 2 jaar zijn steeds gratis. Dankzij het groepstarief kunnen we voor iedereen prijzen bekomen van 18,50 €. Ik wil aan de Paddockers hiermee dan ook de gelegenheid geven eventueel ook van dit aanbod gebruik te maken en zich mee in te schrijven in de groepstoegang. Weliswaar zijn er enkele voorwaarden: -aanbod geldt zowel voor families als voor jongeren -aanbod telt enkel op 7 september 2002 -vooraf inschrijven bij mij is verplicht, -inschrijven = betalen, ook als je op het laatste moment afhaakt. (sorry , maar ik moet ook vooraf melden wie meegaat, en moet ook voor alle aangemelde personen betalen aan de kassa) -inschrijving MOET bij mij binnen zijn VOOR 28 augustus 2002. -ter plaatse AANWEZIG ZIJN om 09.30. in verband met afrekeningen en controle -eens binnen is iedereen de ganse dag vrij, er is geen verplichting je in groep te houden. -toegang tot Aqualibi (waterpretpark) is( hoogstwaarschijnlijk )niet inbegrepen, -alle vervoer van en naar Waver is op eigen initiatief en eigen kosten. Eventuele carpooling organiseer je zelf -uitstap gaat ZEKER door, ongeacht weersomstandigheden. Er is geen terugbetaling voorzien bij slecht weer. (Maar dat hebben we niet !!) Voor de geïnteresseerden, aub niet via het forum aanmelden, maar UITSLUITEND via E-mail ( geen PM, die volg ik niet genoeg op) naar: p.hendrickx@pandora.be met volgende gegevens; naam, adres telefoon -GSM aantal volwassenen aantal kinderen kleiner dan 2 jaar aantal kinderen tot 12 jaar aantal jongeren tussen 12-14 Financiële details regelen we achteraf via E-mail Misschien tot dan !! |
|
||||
|
||||
de 9de heb ik dus mijn laatste examen hé
had best interessant geweest, ik denk er namelijk nog eens naar toe te gaan als ik eens een weekend tijd heb, het komt voor mij dus twee dagen te vroeg spijtig anders had ik zeker meegegaan toch bedankt voor het aanbod
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat Anneke, Oneliner (en vriendin) en ik wel meegaan, maar ik bevestig dit later. Op dit moment 85% zekerheid.
|
|
||||
|
||||
7 september lig ik met mijn botten in de bradende spaanse zon.
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg, dat braden kunde nu ook al hoor. Daar moet ge nie voor naar Spanje. Toch een prettige vakantie gewenst alvast. Maybe next time |
|
||||
|
||||
7 september zit ik voor een 2de zitje te leren. échte vakantie heb ik eigenlijk maar 1 dikke week, en dat is van 19 september tot 1 oktober :/
|
||||
|
||||
Laatse kans !
Voor de twijfelaars onder jullie, het is de laatste kans om je nog aan te melden voor 6 Flags.
1 Ding staat vast, er zullen meer dan 20 deelnemers zijn; dus onze toegangsprijs ligt rond de 18 €, ipv zo'n 28€. Afsluiting voor de inschrijvingen is op woensdagmiddag 16.00 ! Beemer, Anneke, Oneliner; Graag ASAP jullie definitieve antwoord. Zodra ik dat heb regelen we het financiële luik. |
|
||||
|
||||
De 7de ben ik, ofwel in Roeselare (Omloop van Vlaanderen), ofwel in Zolder (VTB-VAB Motorhappening)...
Zal voor een andere keer zijn. Vincent
|
||||
|
||||
Quote:
Wanneer vertrek je trouwens terug of blijf je in België?
|
||||
|
||||
Ik ben nu voor goed in België (school eindelijk gedaan). Ik begin de 16de september universiteit, in Louvain-la-Neuve.
Vincent
|
|