![]() |
|
|
||||
|
||||
Creatievelingen gezocht
Als webmaster van www.kartgrid.be werd het toch maar eens tijd om mezelf een helm te laten spuiten door een professional.
Nu we deze laatste gevonden heb ben ik op zoek naar creatievelingen die een ontwerp willen klaarstomen en het hier online zetten of het ontwerp doorsturen naar Flitser@kartgrid.be en dan zorgen wij ervoor dat het hier ook online komt te staan. Voorwaarden: - Logo van kartgrid duidelijk verwerken op helm (logo op openingspagina) al dan niet met belgische vlag, enkel het woord kartgrid in hetzelfde lettertype is ook goed - Naam en bloedgroep aan de linkerkant (Hulders D. O+) - Nick aan de rechterkant (Flitser) - Logo van kartgrid boven op het vizier (logo blauwe band bovenaan op hoofdpagina) niet enkel kartgrid deze keer maar www.kartgrid.be - Kleuren vrij te kiezen (kunnen later eventueel nog aangepast worden) - Wees zo origineel mogelijk ![]() Laat je creativiteit naar boven komen en maak kans op één van onze T-shirts en een duidelijke vermeding op onze pagina waar de helm zal voorgesteld worden aan onze bezoekers. Succes en hopelijk mogen we enkele mooie dingen verwachten!
|
||||
|
||||
flitser,
ge hebt toevallig geen blanco tekening van een helm? das makkelijker om dat dan gewoon in te kleuren hé maarten
|
||||
|
||||
Al veel gezocht maar nog niks gevonden. Ik heb de spuitgast
![]() Van zodra ik iets heb post ik het. Alvast bedankt ![]()
|
|||
|
|||
Hulpstukjes
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Er hangt dus een T-shirt (Kartgrid) aan vast en een gratis kartbeurt bij Inkart, tekenen maar
![]()
|
||||
|
||||
mja alst het nu enkel dien T-shirt was zou ik er eens over denken
![]()
|
||||
|
||||
didier
ik heb hier rappekes iets geprobeerd ik vind het niet super tis maar een probeerselken hé en de tekst staat verkeerd enz. ... maar zij die meer tijd hebben kunnen misschien iets beter uitwerken de eerste versie (weliswaar redelijk simpel) is toch al getekend hé en nu moet de rest maar volgen groeten maarten
|
||||
|
||||
Thanks, niet slecht trouwens
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() dju ikke ook zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ik heb snel een paar effectjes geprobeerd en die dan maar ineens gepost
|
||||
|
||||
foutje
Last edited by Maarten; 19-08-2002 at 23:43. |
|
||||
|
||||
didier,
dit is het laatste dak gemaakt heb tijdens mijn studie zenne ![]() er kruipt wat te veel tijd in, weer een uurtje verloren met uitproberen ed (allee, niet volledig verloren want gij hebt er iets aan hé) ge kunt nog wel een andere kleurschakering hebben als ge da wilt, dus laat maar weten groeten maarten
|
||||
|
||||
![]()
Geen probleem
![]() Al bedankt voor het geen je ingezonden hebt!
|
||||
|
||||
k zen ook aan een ontwerpie bezig, ma nog eventjes geduld aub, k zal zien da ge het dezen avond hebt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|