![]() |
|
|
||||
|
||||
Het nieuwe voetbalseizoen
En wat zijn jullie verwachtingen. Ik denk dat anderlecht kampioen wordt. En Bergen en Mechelen gaan laatst eindigen. En beveren gaat een rustig seizoen tegenmoet.
KSK BEVEREN FOREVER |
|
||||
|
||||
Sebiet vertrekken naar Gent sé!
KAA Gent - Royal Antwerp Football Club 1-2 en we gaan die Buffalo's nog maar eens leren wa sfeer maken is! Al de zogezegde "G5" gaan eraan dit weekend. Op sportief vlak zien ik Genk en Anderlecht een grote kans maken op de titel. Antwerp wordt 12e en net als vorig jaar verslagen we volgende week Genk op den Bosuil met een vette 3-0 overwinning. Coooooome ooooooooon youuuuuuuuuuuuuuuuu reeeeeeeeedzzzzzzz! Stamnummer 1 zal nooit vergaan! Antwerp ~ A Way Of Life~ |
|
||||
|
||||
tja, KV Mechelen heeft gisteren toch bewezen wat het waard is, wie de match of de samenvatting gezien heeft, geeft mij ongetwijfeld gelijk. het had zonder overdrijven 3-0 kunnen zijn aangezien boeka twee open kansen gemist heeft, evenals viscaal.
lach maar met kv tegen de malinwa van gisteren gaan antwerp en vooral beveren (ivoorkust) ERAAN!! ik heb gesproken ave
|
||||
|
||||
OKé Mechelen was goed maar men moet ook naar de goede match van Beveren kijken ze hebben geneen kans weggegeven wat ik al heel goed vind ik denk dat beveren een goed seizoen tegemoet gaat. Ge zult wel denken tis maar tegen Bergen maar bergen heeft toch wel veel man met ervaring lopen dus het wilt toch iets zeggen.
|
|
||||
|
||||
go Antwerp. En nu maar hope da ze voor GBA gerake.
|
||||
|
||||
ge hebt geluk dat airco en zika er niet zijn dat zijn twee hevige GBA supporters. Or this
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
no, it wont...
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
pls ,geen discussie over de 'ploeg van 't stad' hé
![]() ![]()
|
||||
|
||||
vwala, eigelijk stemek meer voor den antwerp, mor dan wel die basketploeg. rba dus
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mjah, RAFC heeft et ni slecht gedaan!
In Gent 0-0 spelen en de beste kansen hebben, mooi zo. Dat de zogenaamde G5 hunne mond maar is gaan houden. Competitie met 14 my ass... Waarom zouden ploegen zoals antwerp of beveren of pakweg zelfs GBA eerste klasse moeten verlaten? Allemaal ploegen die dit weekend hun kunnen hebben laten zien. In mijn ogen zijn er maar 2 "groten" en dat zijn anderlecht en Bruhhe. Dat zijn de enige 2 ploegen die jar na jaar weer opnieuw bevestigen dat ze bij de Belgische top horen. BTW Valdo => gaat gij naar RAFC-Genk? Grtz
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het subforum is er nu eenmaal en de discussie ook.
Dus als gij wilt discussieren over GLPK en AD sport,start er een topic over en ik zal menne zeg daar ook doen ![]()
|
||||
|
||||
Oneliner
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: