![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari F60
Aardslelijk als je het mij vraagt. Maar Werner zal wel weer weten wat doen nu
![]() Zal even een fotootje zoeken. ![]()
![]() Last edited by Mario; 28-04-2002 at 19:22. |
|
||||
|
||||
Die neus straalt toch echt wel F1 uit hé.
Deze wagen zou zelfs sneller zijn dan een F1. Haalt een top van ongeveer 360 kmh.
|
||||
|
||||
zoals ik al zei; de nieuwe Batmanmobiel
![]()
|
||||
|
||||
ach wat is mooi en lelijk ... zo subjectief als wat ...
airco
|
||||
|
||||
Bon ge weet het dus hé gasten, ... ik verjaar in augustus
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Re: Ferrari F60
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ja mooi, of lelijk.........ik wil dat ding op circuit zien, zufort! :d
Maar, de race-herkomst is duidelijk te zien, gedurfd en daarom des te meer te prijzen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik wil dat niet eens in m'n garage staan hebben. Geef mij maar gelijk welk ander Ferrari-model. Ook al kan de gelijkenis met racewagens nauwelijks worden geloochend, toch trekt het voor mij op niks. Maar zoals ik al aangaf in m'n eerste post (goed lezen airco), da's persoonlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zoals bij de laatste modellen (sinds de F50) bij Ferrari, vind ik hem maar niks, maar zal ik er wel aan wennen en op den duur zal ik hem nog mooi vinden ook (zo is het toch gegaan met de Maranello en de 360 Modena)
|
|
||||
|
||||
en persoonlijk vindek hem toch nog altijd een pak knapper dan zowat alle andere wagens die hier in Belgie vrij in een garage te koop zijn ...
airco
|
||||
|
||||
GRATIS mogen ze hem wel geven, maar ik ga er toch net niet m'n laatste EURO in stoppen om hem te hebben, dan kies ik wel een ander autoke ...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dit vind ik eigenlijk toch ook niet zo geslaagd hoor. Een niet zo geslaagde mix tussen een F1 en een racer. Lijkt inderdaad wel op een batmobiel. Ze moeten hem alleen nog zwart verven en achteraan een paar vinnen bijzetten.
|
||||
|
||||
Niet vergeten dat dit nog maar een showmodel is.
Ik verwacht nog wel wat wijzigingen. |
|
||||
|
||||
vind hem wel Oké ondanks wat iedereen zegt
zou leuk zijn deze ooit is in LeMans aan het werk te zien ...
|
|