![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jongens en meisjes, de mini goes international, voor diegene die naar essen (duitsland) trekken volgende week, jullie gaan daar een bekende tegen komen, tof hé.
Ja , dat is zo als je een beroemde wagen hebt hé ![]() ![]() Moest hij nog ergens opduiken, dan zeg ik u het wel. groetjes Vinnie
|
||||
|
||||
nice, maar hoe wie wat waar?
alle k bedoel hoe is hij daar terecht gekomen?
|
||||
|
||||
Ik denk : op ne remorque
![]() |
|
||||
|
||||
jaaaaaaa sennake, of in ne camion, ma k bedoel... op welke stand? etc etc tssssssss
|
||||
|
||||
Ik zal er in elk geval maandag foto's van nemen en hier posten. Niet dat we de Mini nog niet kennen, maar de omstandigheden zijn deze keer toch ietwat anders zodat een fotootje zeker niet zal misstaan hier
![]() |
|
||||
|
||||
Hoe meer foto's hoe liever, ik krijg maar geen genoeg van dat autoke
|
|
||||
|
||||
![]()
NORMA addicted !!! ![]() Last edited by vinnie belcar; 27-11-2002 at 22:51. |
|
||||
|
||||
pff en ik kan dan weer examens zitten doen
![]() ![]() BTW: vinnie vergeet de mail niet ![]()
|
||||
|
||||
jammer ik kan ook niet komen heb geen vervoer voor daar te geraken en zit momenteel vast met een rolstoel
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
MAIL ?????? ![]()
|
|||
|
|||
We hebben hem gezien. Hij stond op een stand van een luchtfilter-producent. Raar maar waar luchtfilters in groene kleur, net zoals de huiskleur van QVICK.
Er zijn foto's genomen en ik twijfel niet dat deze hier ten gepaste tijde zullen gepost worden. C U |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
|