![]() |
|
|
View Poll Results: Hoeveel uren doe jij per week aan sport? | |||
nooit of te nimmer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 7.14% |
< 1 uur of sporadisch |
7 | 25.00% |
1 uur - 2 uren |
5 | 17.86% |
2 uren - 4 uren |
9 | 32.14% |
4 uren - 7 uren |
3 | 10.71% |
dagelijks meer dan één 1 uur |
2 | 7.14% |
Voters: 28. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Sportieve paddockers
Even kijken wie hier niet alleen uren naar sport kan kijken maar het ook zelf doet...
TV-kijken, sex, tuinieren, kaarten, Game-boyen, ... zijn geen sporten. Joost ps dat > moet een < zijn natuurlijk, mocht een der moderators dat kunnen veranderen... Last edited by joost; 11-04-2003 at 18:01. |
|
||||
|
||||
2 tot 4 uren in de week. Allé, in de zomer dan toch. Speel tennis, maar in de winter leg ik dat plat. 2, 3 jaar geleden speelde ik dan ook. Zo een uur of 5 per week
|
||||
|
||||
minder dan 1 uur of sporadisch. Ik weet het, maar ik ben gestopt met voetballen, en nu hebben we op school ook geen LO niet meer. Dus komt er bitter weinig van.
|
||||
|
||||
Wat is sport??
![]()
|
||||
|
||||
Ik fiets elke weekdag van huis naar het station en omgekeerd (5 à 10 minuten) en neem ook de trap ivp de lift.
Voor de rest neem ik vaker wel dan niet de fiets voor vrij korte verplaatsingen (auto wordt praktisch enkel in het weekend gebruikt voor uitstappen, boodschappen e.d.). Geen sport op georganiseerd niveau, maar ik maak me sterk dat ik zo al meer doe dan de gemiddelde Belg.
|
||||
|
||||
2u ijshockey per week
![]() |
|
||||
|
||||
Sporadisch
alleeja, k zet motorcross ni onder sport, ma da doe'k gemiddeld 6 u per week soms fitness, en da is dus sporadisch.. soms ook zwemmen
|
||||
|
||||
Ben van plan om een 'sportkaart' te kopen op ufsia
![]() van plan....
|
||||
|
||||
Twee uur moederziel alleen alles geven op een koersfiets, en de volgende avond nog eens twee uurtjes tafeltennissen (of pingpongen)
jan |
|
||||
|
||||
Driemaal per week 2u fitnessen
![]() |
|
||||
|
||||
Ikke tot vorig jaar 3* 1.5hr karate per week + wedstrijd (ligt nu ff stil vanwege tendinitis)
Voor de rest 25km per dag fietse => school En af en toe fitnesse ![]() Vanaf volgend seizoen ook nog voetbal. Ahja, karting ![]() Bezige bij dus
|
||||
|
||||
De enige beweging die ik doe is 5x per week 10 minuten naar het station, en dan nog eens 10min naar school. Dat zijn dan 20 min wandelen 's morgens, in totaal 40 minuten per dag, want ik moet nog eens thuis geraken ook hé.
|
||||
|
||||
euhm, in de zomer ook nog zwemme en pingpong, en af en toe te voet of met de fiets naar den tennis...
|
||||
|
||||
Telt stofzuigen ook mee? Anders, 2x per week een halfuurtje...
![]() |
|
||||
|
||||
een keer of 4 per week ga ik enkele uurtjes fitnessen ....
ik geraak dus wel boven het uur per dag
|
|