De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-05-2003, 18:48
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

Renault presents 100% attitude sport

INFOCUP N° 08/03

Mejuffrouw,
Geachte heren,
Beste piloten,

Na afloop van de derde meeting zijn wij eens te meer verbaasd en zeer teleurgesteld door de totaal onsportieve houding van een aantal piloten op het circuit, maar ook door het gedrag van sommigen en van hun entourage na de verschillende manches.

Het Renault Sport Clio Cup Elf kampioenschap wordt ontegensprekelijk beschouwd als een referentie onder de promotiecups. Het niveau van het deelnemersveld is kwantitatief en kwalitatief bijzonder hoog, het professionalisme heeft in alle opzichten terrein gewonnen en Renault-België Luxemburg spant zich maximaal in voor de omkadering. Vandaar dat wij beslist hebben om komaf te maken met elke vorm van ontoelaatbaar gedrag.

De inzet was gekend voor de start van de eerste manche en wij hoopten op een meeslepend spektakel (dat is een van sleutels voor het succes van de Renault-promotieformules), zonder dat dit ten koste zou gaan van de discipline op het circuit. Wij gingen ervan uit dat de competitie op het niveau zou staan van de kwaliteit en de reputatie van elk van de deelnemers aan dit schitterende kampioenschap.

Wij twijfelen geenszins aan uw kwaliteiten en via uw getuigenissen en reacties in aansluiting op de verschillende incidenten en ongevallen tijdens de eerste zes manches laat u ons weten dat niemand onder u ooit ergens schuld aan had, dat u boven elke verdenking staat en dat uw enige wens erin bestaat een sportief en eerlijk kampioenschap te rijden. Wij willen u geloven !

Wij gaan er dan ook van uit dat u er geen enkel bezwaar zult tegen hebben om het bijgevoegde document te ondertekenen dat wij « RENAULT 100 % SPORT ATTITUDE » noemen. Daarmee bewijst u dat u de dingen veranderd wilt zien en dat u de clausules aanvaardt die elk duidelijk gebrek aan discipline voor, tijdens en na de meetings bepalen of bestraffen (volgens de bevoegdheden die toegekend blijven aan RBL en zijn coördinator).

Dit document verenigt de oprecht sportieve deelnemers die een kampioenschap willen afwerken dat voor hen en voor Renault voldoening en meerwaarde schenkt. Het moet gelezen en zonder voorbehoud aanvaard en ondertekend worden door alle deelnemers, zowel zij die ingeschreven zijn voor het kampioenschap als de guests.
Dit document moet ten laatste de dag voor de administratieve controle van de volgende meeting worden ingediend samen met het inschrijvingsformulier. Deze 2 voorwaarden moeten verenigd zijn, zoniet kan u niet toegelaten worden tot de start, dit krachtens het recht en de bevoegdheid ons toegekend door artikel 11 van het reglement 2003.

Wij denken dat deze stap volstaat om zonder enige verdere maatregel, een sportieve competitiegeest en een ongedwongen verstandhouding te herstellen zoals we dat allemaal wensen.

We wijzen erop dat dit document een verbintenis is bestemd om ons in een geest van wederzijds respect dichter bij elkaar te brengen in onze gedeelde passie. Discipline op en buiten het circuit is daarvoor een basisvereiste. Vandaar dat wij in de toekomst verplicht zullen zijn om u aansprakelijk te stellen voor eventuele daden van uw directe of indirecte entourage. Wij verwachten de nodige waakzaamheid van uwentwege.

In afwachting dat we snel kunnen terugkeren naar een aangename sfeer en we opnieuw trots kunnen zijn te behoren tot een hoogwaardige groep met een voorbeeldig imago, maak ik u mijn vriendelijke en sportieve groeten over.

Albert. H. Lejeune.
Coördinator.

Naar mijn insziens komt het wat laat, maar ja beter laat dan nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Old 23-05-2003, 18:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

hey, er is een eentje wakker geworden.......heeft zeker depaddock gelezen . Nu nog de yaris-cup en we zijn op de goede weg......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-05-2003, 19:11
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

Ja ja met woorden zijn ze zeker allemaal sterk nu eerst eens zien of er daadwerkelijk iets gaat veranderen, of gaan ze weer selectief alleen de vlamingen bestraffen daar in franco????? We zullen zien ik kan niet wachten tot de volgende schroothoop stockcar race!!!!! LOL
Old 23-05-2003, 19:21
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ach ja, ze zullen waarschijnlijk strenger zijn voor iemand die even over de borduur in Blanchimont gaat dan voor iemand die een concurent een valse duw geeft !
Old 23-05-2003, 19:48
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
Ach ja, ze zullen waarschijnlijk strenger zijn voor iemand die even over de borduur in Blanchimont gaat dan voor iemand die een concurent een valse duw geeft !
als ge dat maar weet, ik kan er over meespreken, een zwarte vlag omdat ik in blanchimont met 4 wieltjes over de lijn ging, ik kon er niet eens iets mee winnen want ik reed op dat moment alleen, gewoon iets van de lijn, poepke schoof en ik zet het stuurke recht om geen ongelukken te doen, hoe belonen ze da??? MET DE ZWARTE VLAG! Race naar de vaantjes.
Reply With Quote
Old 23-05-2003, 20:38
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Enerzijds kan je zeggen, beter veel te laat dan nooit.
Anderzijds vrees ik , de Francofone Renault-organisatie een beetje kennende, dat ze er nu pas helemaal een Vlaams-Waalse rotzooi van gaan maken.
Reply With Quote
Old 24-05-2003, 14:33
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Piet Konijn
Ja ja met woorden zijn ze zeker allemaal sterk nu eerst eens zien of er daadwerkelijk iets gaat veranderen, of gaan ze weer selectief alleen de vlamingen bestraffen daar in franco????? We zullen zien ik kan niet wachten tot de volgende schroothoop stockcar race!!!!! LOL
Geen woorden maar daden, Clio Cup vooruit!

Stockcar? Destruction Derby bedoelde!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules