![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hier is het! Een rondje mini met een piloot die regelmatig eens het vuur aan de schenen legt van "grotere" broers. Ontroerend als je GPL-er bent... (of was...)
http://www.nurburgring.de/event.php3...&id=3&lang=deu |
|
|||
|
|||
Motor Honda Civic 1600ccm 16v !!!
|
|
||||
|
||||
Bangelijk. Wel spijtig van die spiegel. Hij staat wat in de weg.
En gezien hoeveel auto's naast de baan staan? |
|
||||
|
||||
Pff, j moet die mannen toch bewonderen hoor. Idd jammer van die spiegel. Het was toch behoorlijk druk vond ik. Echt een knap filmpje.
|
||||
|
||||
ja zo zie je maar dat je met een klein voitureke, ook wel best snel kan zijn!!!! wat voor een motor zat daarin want dat klonk niet echt zoals ne mini... en ging stiekem toch wel heel rap!!!!
|
|||
|
|||
2 porsches voorbij en dan op zoek gaan naar die M3
![]() Nie slecht voor zo een klein baksken. ![]() |
|
||||
|
||||
ja dat zal wel wat rapper gaan dan diene mini van u zijt daar maar gerust van
![]()
|
||||
|
||||
met de mini op de ouwe nurburgring
Heb nog een leuke site gevonden met een filmke van iemand die een mini serieus heeft opgevoerd en dan een rondje op de ouwe nurburgring rijdt.
www.ringmini.de Ook op deze site te vinden: een filmke van een kart met 115 pk (van zelfde eigenaar als de opgevoerde mini). |
|
||||
|
||||
Amai, die kart die gaat!!!
|
|
||||
|
||||
Als ik mij nie vergis heeft da hier al ooit eens gestaan. bangelijk filmke, mini gaat ongelooflijk hard. Ligt wel een Honda 1600 16 klepper in...
FF Edited: trouwens Dave, we zouden nekeer da minike van uw pa moeten monteren, dan kunnen we ons daar ook zo eens gaan uitleven ![]() /* klopt. Bestaande topic samengevoegd met dit, mvg, Bart, moderator @ depaddock.eu */ Last edited by Bart; 29-05-2003 at 11:31. |
|
||||
|
||||
Oei, had niet gezien dat er al een topic van geopend was.
De mini die bij ons thuis staat (moet nog wel ineen gestoken worden) zal niet zo snel gaan als de mini van da filmke vrees ik, hij heeft 'slechts' 135 pk. |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat er een Honda CRX motor is ingebouwd...
|
||||
|
||||
Dat het maar vlug Augustus is dan rijden wij ook weer op de oude ring . Wel niet zo vlug , maar is toch indrukwekkend als er ineens een paar Jaguars en Cobra's en andere karrekes je voorbij sjeezen . Heb met een bepaalde bocht geen goeie relatie , ben er tweemaal verkeerd gegaan op drie jaar !! Zal nu wel weer van enkele personen reactie krijgen , maar dat deert me niet , ik rij er op en amuseer me en zij niet !!
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|