![]() |
|
|
||||
|
||||
G&A racing tekent zo goed als zeker présent volgende week! Meer nieuws hierover volgt
![]() Last edited by Scapa; 17-05-2003 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Dit weekend staan we met de M3 groep N aan de start van de BTCS race in Chimay. Een korte preview staat op onze homepage bij BTCS -> Nieuws
|
|
||||
|
||||
Juist telefoon gehad van onze teamchef. De kwalificaties zijn afgelopen, alles is goed verlopen.
Eerste chrono is verreden in de regen--> tiende chrono Tweede chrono in het droge --> elfde chrono Guino heeft telkens slechts drie rondjes gereden (met oude banden), de rest van de trainingstijd werd aan Patrick Smets overgelaten. Hij kent immers noch de wagen noch het circuit. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hallo allemaal ,
Is er ergens iets te vinden , zoals uitslag van deze zondag in Chimay? Ofwel kijk ik er over met mijn slaapogen . 't is maandag voor iets he |
|
|||
|
|||
Bien, kijk eens op de site van Mistery
![]() |
|
||||
|
||||
Merci Roel ,
Wat zouden we toch moeten doen zonder jullie hé!!! groetjes, bien
|
||||
|
||||
of gewoonweg de volledige pdf versie op hun officiële site www.btcseries.be :
=> race 1 => race 2 => tussenstand kampioenschap /* 'k heb trouwens een Chimay thread opgevist uit het Belcar forum ![]() ![]() => timing trophée des trappistes => VW Fun Cup - trophée des trappistes - Chimay => en deze thread voor de BTCS in Chimay mvg, Bart, moderator @ depaddock.eu */ Last edited by Bart; 26-05-2003 at 19:03. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Bartje ge zijt ne schat , heel erg bedankt voor de info.
groetjes, Bien
|
||||
|
||||
Raceboy ,
Ni treuren , ge zijt ook ne schat . Alleen lukt het me niet om de filmpjes te bekijken. zal nog moeten uitzoeken wat er mis is . Toch heel erg bedankt groetjes, bien
|
||||
|
||||
Chimay,
Ik zal het daar niet rap vergeten , een straten circuit en een opgeblazen motor, shit !!!!!!!!!!! Ik dacht eens wat geld te kunnen sparen om op reis te gaan. |
|
||||
|
||||
Ik heb woensdag de reportage op champion's gezien en daar waren beelden van een auto met een opgeblazen motor in de eerste bocht na start/finish, met een grote rookwolk als gevolg. douglas... dat was toch niet uw auto hé?
Het deelnemersveld stond zo goed als stil op die plek. Volgende keer meer succes! |
|
||||
|
||||
Oeps , jammer genoeg wel !!!!!!!!!! Ik kom liever op een andere manier op TV. In de eerste reeks waren we 13de geëindigd op 47 starters. 13 de , bijgeloof of niet ?
Ik was goed gestrat en zat terug 12de wat ik had net een van die ambetante (snelle) Clio's kunnen voorbijgaan in de bocht voor de start/finish. Dan op het einde van het rechte einde versnelde mijn wagen niet meer en zag ik de Clio terugkeren. En opeens viel mijn radio en GPS uit . Mijn originele ventialtor zit nog in mijn wagen en blaast altijd heel hard , maar opeens zat mijn wagen ook vol rook en zoals buiten. Ik kon de wagen nog mooi in het gras zetten en ben er vlug uitgekropen. Al de kleppen en de zuiger van de 4de cilinder zijn weg en de krukstan doorboorde het motorblok zodat alle motorolie op de heete uitlaat terecht kwam.Vandaar het rookwolkje. Ik heb nog nooit één maal één schokje of stootje gehad gedurende één jaar trainen en racen met die motor maar nu opeens alles kapot. Het 1800 cc 'tje gaat vlugger dan de meeste 2.0liters. Mijn motortje ging natuurlijk het hardst tussen 5500 en 9600 t/min . We zulln het maar gauw herstellen zodat we er terug tegenaan kunnen. Wees geroet Douglas |
|
||||
|
||||
Hoi Douglas ,
Ge hebt het waarscheinlijk al gemerkt dat we hetzelfde fotoke bij onze mail staan hebben , misschien best dat één van ons twee dat veranderd. groetjes, bien
|
|