![]() |
|
|
View Poll Results: Wat vinden jullie van deze lange belcarpauze? | |||
Te lang, ik vreet nu al mijn nagels en vingers op... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 38.24% |
Zeer goed, ik kon geen GLPK-Viper en Mini S3 meer zien... |
1 | 2.94% |
Ik ga op vakantie en kijk naar de Tour de France en de teams doen dat ook. |
3 | 8.82% |
We focussen nu even op andere races: Le Mans, Spa,Historic enz. |
17 | 50.00% |
Voters: 34. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Tussenseizoen
Wat vinden de paddockers van de pauze (bijna 3 maanden) tussen de Spa Eurorace en de 24 uren van Zolder?
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand van 'vindne' vinden maken?
|
|
||||
|
||||
poll-titel fixed
![]()
|
||||
|
||||
Een buitenlandse race half juli zie ik wel zitten volgend jaar
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ze hadden beter die 2 race in april gespreid dan hadden we enkel maand een race vanaf april tot oktober maarja daar kan ik natuurlijk niet over beslissen
|
|||
|
|||
ha die joost ....
"vindne" .... ![]() gelukkig ben je leraar en had je dit voor de anderen gezien .... maar 'k ben tevreden dat ook uw vingers eens dubbel kunnen slaan ... ![]() Karl ![]() |
|
||||
|
||||
Een race in juli zou nie mis zijn, in juli is er nie veel te doen qua autosport.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Sorry Raceboy,
geen Pokalrennen in juli, gaat niet door. pompierke |
|
||||
|
||||
Quote:
Rencontre Peugeot Sport in Spa (met F3000 Euro?), 24 karting in Spa & de 25 Uren Fun Cup zijn ook voor in juli gepland Wat het Belcar kalender betreft: voor mij mogen ze gerust een extra race in het buitenland organiseren, ergens in juli. Of een van de eerste 2 races in juli verplaatsen. Maar, zo als eerder gezegd, dit is makkelijker gezegd dan georganiseerd... Vincent
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zover ik weet was het probleem als volgt:
De Duitse organisatie vroeg om een week later te mogen organiseren maar de Hollanders van de Zolder Super Prix (NAV) ![]() Ik hoop dat ik hierbij geen leugens heb verteld maar dat is het gerucht wat ik er van heb opgevangen. Spijtig voor ons ![]() pompierke |
|
||||
|
||||
Ik vind persoonlijk dat de pauze wat meer naar voor mag geschoven worden. Hoeveel wedstrijden vallen niet eind-mei en in juni. Altijd miserie met de examens...
FF |
|
||||
|
||||
Ik vind persoonlijk dat de pauze wat meer naar voor mag geschoven worden. Hoeveel wedstrijden vallen niet eind-mei en in juni. Altijd miserie met de examens...
Tis precies of ze doen het ervoor... FF |
|
|||
|
|||
Misschien volgend jaar toch maar een buitenlands uitstapje in juli? Brands-Hatch (grote omloop...)?
Joost |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|