![]() |
|
|
||||
|
||||
Msn 6
Ik heb een vraagje... Een vriend van me woont in Nederland en hij heeft onlangs MSN 6 gedownload, maar hij kan niets sturen of ontvangen van andere Nederlanders en hij kan webcam en audio spulletjes niet gebruiken. Hoe kan dit? Hij krijgt telkens de melding dat zijn provider dit niet ondersteunt, terwijl het met vorige versies van MSN wel ging...
|
|
||||
|
||||
kan je wat meer details geven
- type internet-verbinding (isdn, adsl, kabel, analoog , .....) - welke provider - wordt de internet-verbinding gedeeld over meerdere gebruikers dmv een router?
|
||||
|
||||
internet verbinding: kabel
provider: @home hij gebruikt een router Kan je me helpen ? |
|
||||
|
||||
Ik gebruik ADSL, gesplitst met een router en msn 6 bolt gelijk de BMW F1
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar er kan dus niemand me helpen ? |
|
||||
|
||||
mjawel .... wij kunnen u wel helpen
![]() MSN Messenger Service Filetransfer: Om filetransfer dus vanachter een netwerk te kunnen gebruiken moet minimaal poort 6891 beschikbaar zijn, daarmee kan 1 bestand tegelijk verzonden/ontvangen worden. Wil je meerdere (maximaal 10) bestanden tegelijk kunnen verzenden/ontvangen moet portrange 6891 t/m 6900 beschikbaar zijn. Internet-telefonie: De meeste verbindingen lopen via poort 6901. Bij communicatie tussen een computer en een telefoon (Net2Phone) word een waarde tussen 7801 en 7825 gebruikt. De Net2Phone-service verzendt en ontvangt de UDP-pakketten via poorten 6801, 6901 en de poorten van 2001 tot 2120.
|
|