De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 26-06-2003, 20:38
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular

Stand Clio Cup na de Euro Races

Ja watte, 't is me wat geweest! DE clio cup.
Na veel wikken en wegen werden de betreffende piloten toch allemaal gestraft voor de gebeurde feiten,
dit werd officieel bevestigd in een brief,
wat wil het toeval nu? De straffen worden terug herzien!!
Iedereen die zijn punten kwijt was, krijgt nu zijn punten terug!
Natuurlijk wil het lot dat de piloten die hun wel aan de regels houden het hier niet mee eens zijn!!
Waar gaat dit eindigen??? We kunnen hier niet eens meer spreken over een kampioenschap dat gereden wordt!
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 20:43
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Niet te geloven
Doet me denken aan de Britse Gt's enkele jaren geleden.
In Mei was al geweten dat het kampioenschap zou beslist worden in December (laatste race in Oktober) voor de groene tafel.
Waar zij we mee bezig

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 20:52
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Héél bedenkelijk.
Foei Renault.
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 21:04
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Dit is van een laag allooi hoor... Renault

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 21:09
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Renault ??

hebben die niet een reputatie hoog te houden inzake onverantwoordelijkheid tegenover personeel en medewerkers ?

Goe bezig mannen !

Dat zal de Clio Cup heel veel publiciteit brengen. Alleen is het de juiste ????
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 21:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zijn ze seniel geworden bij Renault?

Moet je eens kijken welke foto ze gebruiken als "welkom" op www.cliocup.be:

Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 21:54
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Marshal
Zijn ze seniel geworden bij Renault?

Moet je eens kijken welke foto ze gebruiken als "welkom" op www.cliocup.be:

www.cliocup.be is niet van Renault zelf maar van de tot vorig jaar Hollandse clio-piloot Ron Randasche. Tegenwoordig wordt die site niet meer ge-update. Waarschijnlijk omdat Ron ook geen Clio meer rijdt.
Old 26-06-2003, 21:59
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie

Re: Stand Clio Cup na de Euro Races

Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
Ja watte, 't is me wat geweest! DE clio cup.
Na veel wikken en wegen werden de betreffende piloten toch allemaal gestraft voor de gebeurde feiten,
dit werd officieel bevestigd in een brief,
wat wil het toeval nu? De straffen worden terug herzien!!
Iedereen die zijn punten kwijt was, krijgt nu zijn punten terug!
Natuurlijk wil het lot dat de piloten die hun wel aan de regels houden het hier niet mee eens zijn!!
Waar gaat dit eindigen??? We kunnen hier niet eens meer spreken over een kampioenschap dat gereden wordt!
Jaja goe bezig Renault

Eénmaal een straf gegeven moet die toch niet meer worden ingetrokken. De desbetreffende straffen zijn toch niet gegeven een paar minuten na de race, maar een paar weken erna.
Dat je mag protesteren tegen een straf gegeven vlak na een wedstrijd OK, maar Renault heeft eerst een paar weken gewikt en gewogen wie welke straf zou krijgen, en mijns inziens zijn de straffen toen rechtvaardig gegeven. Dat ze die nu weer gaan intrekken is toch wel het laatste wat ik verwacht had.
Hun geloofwaardigheid zakt anders wel weer een stuk lager door zo'n toeren uit te halen. Waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig ??
Old 26-06-2003, 22:12
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

bon bij deze vraag ik dat Renault ne work-shop organiseren om ne keer deftig uit te leggen hoe alles werkt bij hun... ik kom zot op deze manier...

Bedankt zenne Renault!!
Reply With Quote
Old 26-06-2003, 22:18
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by flugel
bon bij deze vraag ik dat Renault ne work-shop organiseren om ne keer deftig uit te leggen hoe alles werkt bij hun... ik kom zot op deze manier...

Bedankt zenne Renault!!
Ik weet hoe het gaat: "met de Franse slag"

Reply With Quote
Old 27-06-2003, 09:01
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular

Dit is anderen aanzetten tot,
ah ja, straffen tellen toch niet...
Iemand die in de kwali 1 keer met 4 wielen over de lijn gaat die zijnen tijd nemen ze af,
iemand die in de race over de lijnen en door het gras de koppositie over kan nemen,
die wordt eerst niet gestraft, bij nader inzien wel,
en dan wordt die straf terug ingetrokken!!
Ik denk bij deze dat de volgende race dubbel zo erg gaat worden...
Al een geluk dat ze het volgend raceweekend maar 1 race rijden!
Reply With Quote
Old 30-06-2003, 00:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Kelly Jamers

Ik denk bij deze dat de volgende race dubbel zo erg gaat worden...
Nou Kelly, je kon weleens gelijk krijgen......alvast een voorproefje van falende instanties in Nederland:

Phil Bastiaans wint bewogen race Pearle Alfa 147 GTA Challenge

De derde race van de Pearle Alfa 147 GTA Challenge, verreden tijdens Pirelli Italia a Zandvoort, is gewonnen door Phil Bastiaans. Zijn teamgenoot bij Tempo Team Racing Rory Bertram werd tweede, voor Sebastiaan Bleekemolen. Er werd erg ruw gereden. Een gevolg hiervan was een hevige aanvaring na afloop in de pitstraat tussen Tim Coronel en onder meer Arie Bertram, de vader van Rory.

Rory Bertram vertrok met iets teveel wielspin van pole position, waardoor Phil Bastiaans vanaf de tweede startpositie de leiding kon nemen. Deze positie stond hij niet meer af. Aanvankelijk lag Bertram tweede, maar deze positie raakte hij korte tijd kwijt aan Tim Coronel die de achtervolging op het Tempo Team-duo aanvoerde. "Ik had iets overstuur toen ik terugschakelde, daardoor kon Tim mij passeren", aldus Rory. Enkele ronden later nam Bertram de tweede plaats weer over bij een actie voor het Scheivlak, waarbij Coronel terugviel naar de vijfde plaats. Sandor van Es profiteerde en nam de derde plaats over, de regerend kampioen werd in de voorlaatste echter gepasseerd door Sebastiaan Bleekemolen door middel van een prachtige uitremactie voor de Tarzanbocht. Phil Bastiaans won dus, voor Rory Bertram, Sebastiaan Bleekemolen, Sandor van Es en Tim Coronel.

Na afloop ontstond er een opstootje in de pitstraat. Tim Coronel zei iets tegen Rory Bertram. Sommigen verstonden iets in de trant van ‘pas nou op, straks rijd iemand zich nog dood’, anderen vingen de woorden ‘ik rijd je de volgende race dood’ of iets dergelijks op. Hierop ontstond een heftig handgemeen tussen Coronel en onder meer Rory’s vader Arie.

Na afloop liepen de gemoederen niet alleen vanwege dit incident hoog op. "Ik race nu twaalf jaar, maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt", blikte Sandra van der Sloot op haar slechts zes ronden durende race terug. "Mijn auto heeft rondom schade, ik werd het slachtoffer van een actie van een tegenstander die nergens op slaat."

bron: http://www.autosport.nl/2003/

Ennuh, die rijden in het voorprogramma van de 24 uur van Spa. Boek nu uw plaatsen voor dit Boxing Event aan de Busstop

FF alle gekheid op een stokje, ze zijn hard op weg om de sport naar de klote te helpen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-07-2003, 00:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Talking

Er zijn zelfs foto's van deze boksmatch......met bloed en al

Meer foto's van het geduw, getrek en gemep op: http://www.autosport.nl/2003/hotnews...93&categorie=1

Hup, holland Hup.
Laat de leeuw niet in zijn hempje staan
hup, holland hup
Zet je beste vuistje voor (origineel is beentje )
hup holland hup
tralalalalaa en nog 10 van die vreselijke coupletten
Reply With Quote
Old 02-07-2003, 15:23
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Die rijden toch ook bij de Zolder Super Prix? Dan moet je niet zo lang wachten tot de 24u van Spa, en Zolder is voor mij minder ver dan Spa
Old 02-07-2003, 17:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Ottooke
Die rijden toch ook bij de Zolder Super Prix? Dan moet je niet zo lang wachten tot de 24u van Spa, en Zolder is voor mij minder ver dan Spa
Zeker nog nooit depaddock gelezen

http://forum.depaddock.eu/showthread...&threadid=5427
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules