![]() |
|
|
|||
|
|||
Belgian Race Invest en Audi RS4
Net een persbericht gelezen van BRI en het RS4-project. Ik wens Dries het allerbeste al lijkt het mij zeer gewaagd om vanaf een onbestaande basis te vertrekken, dit zowel op technisch als financieel vlak.
Ik zou Dries er enkel op willen wijzen dat de 24 uren van Spa enkel in aanmerking komen voor GT's en hij er dus niet zal mogen starten; bedoelde hij soms de 2004 miles? Joost |
|
|||
|
|||
Juist Joost 2004 Miles.
|
|
||||
|
||||
amaai... een rs 4...
veel succes
|
||||
|
||||
Veel succes,dit lijkt me een enorme uitdaging,die hopelijk tot een goed einde leidt!
|
||||
|
||||
Hm, 24 uur van Zolder, 2004 miles BTCS........en de Ring dus.......kalendertje 2004 begint al weer vol te raken
![]() Zo'n bak heeft ook meegereden in de Veedol Langstrecke Pokal 2002. Volgens mij heeft ie ook eens deelgenomen aan een testdag op Spa...........geloof dat Rrubinio daar nog foto's van heeft. Hadden dezelfde sponsor als Severich.....een of ander Wodka-geneuzel. edit* heb een foto teruggevonden op deze link: http://foto.nurburgring.de/web/2002/...20824_r_12.jpg In welke staat deze wagen rondreed weet ik helaas niet, volledig standaard of flink gekietelt ? ![]() In ieder geval, veel succes!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 15-07-2003 at 17:22. |
|
||||
|
||||
En is dit met of zonder steun van de VW-Audi club? Leuk project in ieder geval. Veel succes.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Alle gekheid op een stokje, we gaan alles zelf doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Bedoel je deze Audi |
|
||||
|
||||
Quote:
Krumbach André en Luther Michael Ze hebben geloof ik niet alle wedstrijden meegedaan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
met zooiets gaan touringcup rijden???
eerder iets voor de belcar...
|
|||
|
|||
Quote:
Zou je me deze ook even kunnen doormailen Rubinio zonder signs, voor ons sponsorboek. Je kan hem alvast ook even sturen naar ons persbureau. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Bezorg me een betere sfeer, goedkoper rijden en minstens 4 uur race op 1 dag en alles ok. Doe geen moeite, enkel in de 24H zullen we er zijn. |
|
||||
|
||||
veel succes met je audi en hopelijk draai je goed mee voorraan
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|