![]() |
|
|
|||
|
|||
Safari
Eindelijk verlost van die onstabiele Microsoftbrol...vanaf nu surfen we in Safari, jipie
|
|
||||
|
||||
Re: Safari
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Re: Re: Safari
Quote:
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Safari
Quote:
Netscape 4.7 is de nachtmerrie van elke webontwikkelaar
|
||||
|
||||
een uitdaging noemen ze dat Airco, een uitdaging
|
||||
|
||||
Mja .... uitdaging .... allemaal goed en wel .... toch komt er een bepaald ogenblik dat je moet stoppen met optimizen.
Als ik code waarvan ik 100% zeker moet zijn dat ze exact hetzelfde wordt weergeven doe ik 3 tests. - ik pleur het door de validator op w3.org (code is dan volgens de standaard) - check op design-issues in Internet-explorer 5.5 - test de code met Mozilla 1.2 (als mozilla het goed doet zijn de recente versies van netscape ook in orde. Netscape is enkel een grafische schil rond mozilla) Als ik veel tijd en goesting heb zal ik nog eens kijken in Opera.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit is echt te grappig!
Gewoon zien, ... please!
|
|||
|
|||
woehaha (not)
|
|
||||
|
||||
ik moet eerlijk toegeven, kheb 2 weken met Mac moeten werken op een bedrijf en ik was blij dat ik 's avonds mijne windows kon opstarten met om de paar uren een foutmelding ... kan ik best wel mee leven ...
erg grappig filmpje en kbegrijp die zen frustraties ... Werken met Quark was een ramp ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
K heb mac gebruikt, en zou der alles aan doen om terug te kunne (ma financien ontbreken)
t was een Cube (zoooooo mooi, zo praktisch, zo...MAC) t is effe wenne, maar na een halve dag was k zowel op technisch gebied als praktisch gebied ermee weg...
|
|