De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 12-08-2003, 15:40
RaceFan's Avatar
RaceFan RaceFan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Wijnegem
Posts: 101
Dynamic Performance Attack

http://www.pistonheads.com/clubmans/...p?storyId=7089

Dit zou wel eens een waardige vervanger kunnen worden van mijn Lotus Elise. Any comments??

Greetz!
Gert
Reply With Quote
  #2  
Old 12-08-2003, 15:43
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Grave bak
Reply With Quote
  #3  
Old 12-08-2003, 15:58
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Naar mijn mening zelfs mooier dan een Elise maar wat zal de prijs zijn. Ben benieuwd.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #4  
Old 12-08-2003, 16:04
RaceFan's Avatar
RaceFan RaceFan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Wijnegem
Posts: 101
De prijzen vallen reuze mee...

Zie ook

www.dynamic-performance.co.uk

www.k1-styling.sk

BASE PRICES:
EUROPE Kit Price: 16.600 EUR
Kit include everything you need to build your Attack as seen on pictures, except aftermarket steering wheel, shifter, exhaust tips, wheels, three additonal dash gauges and carbon fiber "front lips". Interior seats and panels are included.

Turnkey Price: (based on Honda Accord) 24.900 EUR
We build your "open roadster" troubles free up to "turnkey condition"! You just have to choose your favorite color paint, wheels, and extras!


(donor car required)


(Prices vary due to Euro/U.S.dollar ratio)
(Prices are Ex-Works Slovak Rep.)






Turnkey Price based on all new parts/Ford powertrain

Ford 2,0 liter, 16V, 4 - cylinder DURATEC 145hp / 5-speed manual trans. 37.400 EUR
Ford 2,5 liter, 24V, V-6 cylinder DURATEC 170hp / 5-speed manual trans. 39.800 EUR
Ford 2,5 liter, 24V, V-6 cylinder Supercharg. 260hp / 5-speed manual trans. 43.900 EUR
Reply With Quote
  #5  
Old 12-08-2003, 16:43
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
woest autooke idd, maar los van de prijs, hoe zit het met homologatie, crashtests enz. Is dit wel haalbaar voor een particulier met modest budget in België? Toch wel belangrijk denk ik en allicht daardoor dat de Elises en Super 7's interessanter zijn tenzij er een invoerder is die al de moeite voor ons wil doen natuurlijk.

Edit - Qua veiligheid moet het wel snor zitten, gezien voldoet aan bijv. NASCAR regelmentering, tenminste volgende de specs op de site.

Maar hoe zit dat eigenlijk met homologatie ed van zulke kit cars in België?

Last edited by Guido; 12-08-2003 at 16:47.
Reply With Quote
  #6  
Old 12-08-2003, 17:46
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
Tijdje geleden zijn wij (ik en pa) op zoek geweest naar kit cars en alles er rond. De wagen waar wij op aasden was een Tiger supercat. Een Lotus Superseven replica.

Met de afgewerkte wagen moeten wij eerst naar de fabrikant (in ons geval engeland) gaan waar ze hem dan controleren en je (als alles in orde is) na een strenge controle een papier meegeven waarmee je in engeland naar de keuring kan.Na de keuringkan je dus al met engelse platen rond rijden.
Daarna komt de belgische papierenhompeslomp die zo een 9 maanden en meer kan aanslepen.

Wij moesten de wagen dan laten inschrijven als Old-timer , denk niet dat dat hiermee het geval is .
Reply With Quote
  #7  
Old 12-08-2003, 20:37
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: St.-Niklaas
Posts: 352
Er bestaat eveneens de mogelijkheid in een kitcar via de Engelse "Single Make"
Je registreerd een postbus op het Isle of Man, waar je dan je wagen inschrijft.
Je rijd dan ook rond met Engelse platen uiteraard.
Er is maar 1 "Catch" aan.
Je moet officieel 1 keer per jaar het land uit !
Dus 1 keer per jaar met je paspoord in de hand naar een buurland, daar een duanier gaan wakkerschudden en zorgen dat die in stempel in je paspoort zet ( als hij die nog terugvind ).
Er is trouwens een soortgelijke procedure in Andorra !!!
Je kan dus ook met de exclusieve Andorrese platen rondrijden ( enkel 5 getallen ) maar hoe dit exact in elkaar zit weet ik niet.
Reply With Quote
  #8  
Old 12-08-2003, 20:54
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Kan niet....

Je rijdt ALTIJD in overtreding.....

C U
Reply With Quote
  #9  
Old 12-08-2003, 20:58
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Ik ken iemand die zijn wagen heeft ingeschreven in Engeland. Als bedrijfswagen bij een dochteronderneming van zijn bedrijf in België...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.