![]() |
|
|
||||
|
||||
Clijsters op 1 !
Quote:
Geen Serena op de US Open. Dat betekent redelijk wat kans op een finale Clijsters - Venus of Henin - Venus ![]() En Clijsters die zo goed als zeker het jaar afsluit met nummerke 1 voor haar naam ![]()
|
||||
|
||||
Heel tof voor onze Belgische speelsters, alhoewel ik me kan voorstellen dat ze die nr 1 status toch liever op een sportieve manier bemachtigd hadden...
En of Serena nog ooit 100% de oude zal worden? Eerlijk gezegd hoop ik van wel, want ik zie ze graag geklopt worden door onze Belgische onderdogskes... |
|
||||
|
||||
Onze Belgische meisjes zijn trouwens goed bezig in San Diego, 1.000.000 $ tornooi!
vanavond om 22u Clijsters - Davenport in de eerste halve finale en later Henin, maar ik weet niet meer tegen wie en om hoe laat! ik vermoed ergens midden in de nacht
|
||||
|
||||
Clijsters - Davenport, zodadelijk op Canvas. Als Clijsters wint, komt ze op 1. En voor de liefhebbers: momenteel een docu over Fangio 'hall of fame'...
|
||||
|
||||
Ik zal de uitslag morgenvroeg wel vernemen op teletekst. Davenport is tegenwoordig een haalbare kaart, maar zoals Clijsters zei: Davanport zal gretig zijn om eindelijk nog eens te winnen.
|
||||
|
||||
6-1 in de eerste set voor clijsters
|
||||
|
||||
1-1 in de sets nu...
![]() |
|
||||
|
||||
inderdaad 1-1 in de sets
clijsters wel goed begonnen in de 3e set ...... 2-0 voor
|
||||
|
||||
4-1 nu dus. Ze gaat davenport pakke zenne
![]()
|
||||
|
||||
5-1 .... dubbele break
en 30- 0 nog 2 punten nodig
|
||||
|
||||
1punt nu Yves
|
||||
|
||||
yiehaaaa Clijsters is nummer 1 van de wereld !!!!!
proficiat Kim ![]() ![]()
|
||||
|
||||
jippie
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Prachtig seizoen voor Clijsters. Nu nog die eerste Grand Slam. Jammer dat Justine Henin haar op Roland Garros te snel af was
![]() + spijtig dat het in zo'n simpel voorbereidingstornooitje gebeurt. En spijtig dat het mede dankzij een blessure van Serena Williams is. Maar daar kan Kim natuurlijk niks aan doen. Een paar finales per maand meer spelen, brengt natuurlijk punten op. Proper werk, en ook bravo aan de 'noisy Belgians' die lekker supporterden ![]()
|
||||
|
||||
williams geeft zelfs commentaar op de belgische hé. Dat ze geen 20 tornooien nodig heeft om punten te scoren... van een dikke nek gesproken...:s
|
|