![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
Er is sprake van dat de naam Clio cup gaat verdwijnen........het hoge aantal idioten dat deelneemt aan deze Cup heeft als gevolg dat de trophy in 2004 onder naam Renault Clioten Cup
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dieje kerel heeft het wat hoog in z'n bolleke ze, zowel op als naast de baan...
|
|
||||
|
||||
och, dat die mannekes zo maar voortdoen, goe bezig... kunnen ze volgend jaar allemaal een ander sport zoeken bij gebrek aan sponsors...
Soms denk ik dat nen olifant meer verstand heeft dan sommige cup "piloten" |
|
||||
|
||||
er zou van de NSK uit ernstig moeten gereageerd worden op dergelijke praktijken en bewuste brokkenmakers levenslang bannen.
Er kan zelfs nog een stap verder gegaan worden en bij de FIA een lijst laten aanleggen van geschorsten. Op die manier is te vermijden dat ze in een ander land een licentie halen en toch nog hier komen racen. Dat er eens een contact is kan ik nog begrijpen en dat en in een sprint race meer contact is dan in de endurance is eveneens te begrijpen maar bewust iemand van de baan rijden getuigd van een compleet gebrek aan respect voor de sport. Het is net dat wat door de NSK moet beschermt worden. Ze noemen niet zomaar de Nationale Sport Commisie !!! |
|
||||
|
||||
Kunnen zulke mensen niet beter een sponsor zoeken voor een kraam met botsautokes en mee reizen met de kermis!
Binnenkort loopt het zo eens verkeerd af en dan weten ze van nix. Ik ben een liefhebber van races en vind close "gevechten" om een positie ook mooi, maar de andere van de baan rijden?? Denken die niet aan de eer ofzo? Maar ja, wie ben ik om daar over te oordelen he |
|
|||
|
|||
Voila!! Alweer eens het bewijs!!
Zou Renault Belgie nu gaan nadenken?? Nee, ik denk het niet! Hun grootste fout is geweest in 2001 toen Corthals Horion heeft ingehuurd om Viaene van de baan te rijden (weliswaar NA de finish) om achteraf Horion levenslang te schorsen en hem dan dit jaar terug aan de start te laten verschijnen! Corthals en zijn heel team deugen niet: corthals zelf (zie laatste incident Zandvoort), Horion, Vroman,... Helaas, voor renault is Corthals altijd een God geweest en ik denk dat dat ook zo gaat blijven. Bij deze kan ik ondertussen meedelen dat Philip Jacobs er voor dit jaar mee stopt met de Clio Cup. Aanvankelijk was het de bedoeling vorige race al niet meer deel te nemen, maar omdat renault straffen had uitgedeeld lag de weg naar de titel terug open. Aangekomen in Francorchamps bleek dat er toch niet al de straffen waren nagekomen, om dan ook nog in de eerste bocht van de race van de baan gereden te worden met als gevolg een hoop onkosten aan de wagen. Bij deze concentreert Philip zich nu volledig op de titel in de yaris cup en verschijnt hij pas volgend seizoen terug aan de start in de clio cup... Duimen dan maar dat in de Yaris Cup alles naar wens blijft verlopen! |
|
||||
|
||||
Ik krijg zo de indruk dat die renault mecaniekers (en de andere waarschijnlijk ook) kalme mensen moeten zijn... Is een piloot nooit bang om z'n kop in de pit te laten zien als hij de zoveelste keer brokken gereden heeft? Is er nooit een mecca die het eventjes op z'n heupen krijgt, en een piloot eens onder handen neemt? Straffe verhalen?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
No comment!!!!!!!!