![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwste project : maar... het is een raadsel! Wie kan het oplossen?
Ik ben vandaag begonnen aan een nieuw modelbouw-project. Hieronder zie je 4 wagens in een beginstadium. Wie herkent ze en kan de benamingen ervan opsommen, en wat meer is : wie kan het gemeenschappelijk verband vinden?
Ik zal je wat op weg helpen: er moeten nog 2 wagens bijkomen, maar die geraken vandaag niet meer af. In totaal zijn het dus 6 wagens met een gemeenschappelijk verband... Als vandaag niemand de oplossing weet post ik morgen de 2 extra wagens ook nog. Dan zou het duidelijk moeten worden... ![]() Overmorgen de oplossing ![]() |
|
||||
|
||||
lo: De Pagani Dagani
lb: Riley & Scott mk nog wat rb: Lister Storm LMP ro: Panoz LMP Elke wagen in Le Mans 2003 waar een Belg achter het stuur zat in 2003 ![]() Gokje: nog tweemaal een GT3-RS voor Ickx en Neugarten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 10-05-2004 at 21:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dit zijn vermoedelijk 1/43 zeker of ben ik verkeerd. Ben wel geintresseerd in de GT3-RS, Waar haal jij deze modellen ??
By the way knap project ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
is dit geen vraag voor de quiz, Sennake? ![]()
|
||||
|
||||
Zoals Marshal al snel doorhad, gaat het hier om een modelbouwproject dat alle 6 Belgische entries aan de 24 uren van Le Mans 2003 omvat.
Meer bepaald de volgende wagens : In LMP : 4 - Riley & Scott MK IIIC : (met Marc Goossens) ![]() ![]() 12 - Panoz LMP01 : (met David Saelens) ![]() ![]() 20 - Lister Storm LMP : (met Vincent Vosse) ![]() ![]() Last edited by Sennake; 01-08-2004 at 10:17. |
|
||||
|
||||
In GT(S) :
61 - Pagani Zonda GR : (met Anthony Kumpen) ![]() ![]() 75 - Porsche 911 GT3-RS : (met Michel Neugarten) ![]() ![]() 84 - Porsche 911 GT3 RS : (met Vanina Ickx) ![]() ![]() I'll keep you posted ![]() PS : alle modellen zijn op 1/43 van het merk Provence Moulage!! Last edited by Sennake; 01-08-2004 at 10:18. |
|
|||
|
|||
Hoe ga je de decals van de Pagani doen. Zoals in 2003 of zoals hij er nu uitziet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
mooi project, mooie wagens (vooral die lister,speciaale wagen)..
|
|
||||
|
||||
Heel knap projectje, dit ga ik zeker blijven volgend
![]()
|
||||
|
||||
Fantastish project Sennake. Ik vrees enkel voor de decals.
Zo heb ik ooit de Penders #80 Porsche willen maken, (in 1/24e) maar de decals bleken een onoverbrugbare moeilijkheid te zijn. Hopelijk lukt het je wel. Als iemand dit tot een goed eind kan brengen, ben jij het wel. Veel plezier. |
|
||||
|
||||
Ok, de eerste horde is genomen (of moet ik zeggen de eerste 6 horden?)
Dat levert volgend stilleven op : ![]() ![]() Last edited by Sennake; 01-08-2004 at 10:19. |
|
||||
|
||||
Nu komt het voor mij moeilijkste stuk :
van de halfdroge modellen AFBLIJVEN, minstens nog 24 uur laten drogen! Daarna denk ik dat ik aan de Pagani ga beginnen met het aanbrengen van de decals. De Panoz moet nog afgeplakt worden om het zwart van de livery te spuiten. De livery's van de andere wagens bestaan integraal uit decals ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
hoe ga je dat eigelijk met die Lister Storm LMP hij heeft zo een kleurijke boven kant is dit een decal of moet je dat spuiten??
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|