![]() |
|
|
|||
|
|||
BRI MINI definitief op stal
Aan alle mooie sprookjes komt een einde, zo ook voor de BRI MINI. Na een leuk, maar qua prestaties tegenvallend seizoen zet ik er zelf een punt achter. Normaal gezien ging ik de 2 laatste manches rijden maar omwille van onze goede uitgangspositie in de TC hebben we het geld in de Clio gestoken. Een nieuwe motor + een nieuwe ophanging kosten al gauw enkele eurootjes. Komt daarbij dat we voor de eerste keer een Mezzanine huren om onze sponors te bedanken en dat kost ook iets.
Geen BRI MINI dus, maar Jan is nu al bezig om volgend jaar deze MINI terug te laten rijden. Ik wens hem alvast veel succes met zijn MINI project in 2004. Het was voor mij een zeer tof jaar bij de MINI's, ben bij heel veel zaken nauw betrokken geweest ( met dank aan JAN ) ik heb de website van de Minicooperchallenge ( www.minicooperchallenge.com ) een gans jaar lang MOGEN ontwerpen en onderhouden en heb heel veel nieuwe mensen leren kennen. Nogmaals, qua prestaties heb ik geleerd dat sprintraces echt niets voor mij zijn, qua organisatie was het zowat het beste dat ik gezien heb de laatste jaren op circuit. MINI, Jan, Patrick, bedankt Last edited by Driesco; 15-10-2003 at 20:09. |
|
||||
|
||||
Dries bedankt voor de ervaring die ik kon opdoen aan het stuur van de BRI-MINI. Na jaren van activiteit achter de schermen en in de pitlanes, kreeg ik dit jaar de kans om eens in het veld te mogen rijden. Het niveau van de MINI Challenge is zeker van een uitstekend niveau en het is alleszins wat de puntenstand in het kampioenschap betreft momenteel de felste mono-merkencup.
Niet alleen met het racen flink geamuseerd en veel fun gekend, ook heel wat aangename nieuwe mensen erbij leren kennen... Als alles goed gaat, op naar 2004. Dries en Patrick, more than thanks. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|