![]() |
|
|
||||
|
||||
Het einde van de witte M3-GTR...
Na rijp beraad hebben Georg Severich en Guino Kenis besloten om de nr 57 BMW E-36 M3 GTR niet meer te herstellen. De kas is nog uitstekend maar aangezien dit model maar tot en met 2004 gehomologeerd is zijn investeringen die nodig zijn om de wagen terug in z'n oorspronkelijke staat te krijgen te hoog.
|
|
||||
|
||||
Allé nu, da's spijtig.
|
|
||||
|
||||
En wat gaat G&A nu doen bij de 24 Uren van Zolder?
|
|
||||
|
||||
Re: Het einde van de witte M3-GTR...
Quote:
![]() ![]()
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 14-06-2003 at 13:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Spijtig om horen, want het was een fantastisch mooie en indrukwekkende concurrent !
|
|
||||
|
||||
Hoeveel TA's hebben we nu nog ?
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Welkom op Depaddock Dirk! Nice pics
![]() |
|
||||
|
||||
ongelooflijk spijtig...
da was een wagen waar k zo hard verliefd op was... deed me beetje denken aan de Audi 80... maken jullie er geen schaalmodel van? ;-)
|
|||
|
|||
Re: Het einde van de witte M3-GTR...
|
|
||||
|
||||
Spijtig. Die wagen had iets wat andere BMW's niet hebben... Alléén al die uitlaten op een half meterke boven de grond... en die sound... Ik herinner me nog de eerste keer dat ik het "beest" zag langskomen dat ik serieus onder de indruk was. Spijtig geval!
Kan Apeldoorn niks regelen??? ![]() |
|
||||
|
||||
goh, das idd zeer spijtig, was toch één van de smaakmakers dit seizoen, maar 't is natuurlijk te verstaan het zou een belachelijk hoge investering zijn voor enkel nog dit seizoen...
|
|
||||
|
||||
RIP
't zijn altijd de goei die eerst moeten gaan... |
|
||||
|
||||
Quote: