![]() |
|
|
||||
|
||||
1 mei 1994
De meeste Paddockers weten waarschijnlijk waar deze datum voor staat. Voor de anderen: vanavond op National Geographic om 21 uur een reportage van 30 minuten over het tragische ongeval van Ayrton Senna.
jan |
|
||||
|
||||
Ok, da worden weer mindere examens morgen
![]()
|
||||
|
||||
schitterende reportage...
de theorie van de gebroken stuurstang is knap weerlegd. Ongeval veroorzaakt door het plots wegvallen van de downforce, door de extreem lage afstelling, in combinatie met de gedaalde bandendruk na SC... geweldig uitgelegd in deze reportage vind ik.. |
|
||||
|
||||
heeft iemand ze opgenomen?
Ons ma was nen dvd van céline dion aant zien, wat natuurlijk zoveel x belangrijker is...
|
||||
|
||||
Ik heb niet gekeken, maar veronderstel dat het de serie seconds to death ofzo is.
Ik vond ze wel goed, maar helemaal overtuigd van hun uitleg was ik toch niet. Ik heb het mischien nog op video, moet ik eens aan mijn broer vragen...
|
||||
|
||||
die is toch een hele tijd geleden ook op tv gekomen hé? niet?
|
||||
|
||||
Ja da was schoon uitgewerkt in 3D, amaai!
Nu weet ik waarom hij ook gestorven is, dat heb ik jaren niet geweten. Allemaal omdat nen band vast zat tussen zijn bolide en de muur en die band heeft zijn helm stevig geraakt. Spijtig dat ze dat niet nog uitgewerkt hebben om te zien of de helm barst verschijnselen had. Ja als die band er niet was leefde hij nog!!! spijtig he |
|
||||
|
||||
GVd, miljaarde. Weeral vergeten. Ik zat toen op mn kamer een artikel over Piccinini te lezen. Verdomme toch.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En ja die reportage is een maand of 2 geleden (kan ook langer geleden zen) al eens op tv geweest ![]() Gilles ![]() ________ LIVE SEX Last edited by Gilles forever!; 17-08-2011 at 03:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maar ze hebben toch uitgelegd dat ze de druk van de stuurbekrachtiging hebben kunnen meten over de stuurstang... en deze was tot op de impact stabiel...?? Als de stuurstang gebroken zou zijn, had deze druk volledig moeten wegvallen... Last edited by B.V.S.; 06-12-2003 at 20:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|