![]() |
|
|
||||
|
||||
307 Wrc
Effe, tussen al het rally-raid geweld door, melden dat er op http://www.freddyloix.com - de website van de fanclub - enkele leuke foto's van de testen met de 307 WRC staan in de kleuren zoals hij aan het kampioenschap zal deelnemen.
In't begin vond ik de 307 WRC maar niks - te lage daklijn enz. - maar hoe meer ik ernaar kijk, hoe liever ik hem zie ![]() Oh ja, de website steekt in een nieuw kleedje - alles nu gelijkvorming met Peugeot ![]() Last edited by Guido; 06-01-2004 at 21:58. |
|
||||
|
||||
Ik heb hem altijd mooi gevonden eigenlijk, ook toen iedereen hem maar niks vond. Misschien ook omdat ik ooit nog eens van plan ben een 307cc te kopen. Of juist omgekeerd...
Maarreuh... Huudo rijdt nu een goei maand met een 307 SW en je ziet wat dat kan doen eh ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tja, als Freddy naar Peugeot gaat en niet naar Citroën, dan moet ik mijne Citroën toch vervangen door een 307, niet? Heb me dan ook prompt een fanclublidkaart in huis gehaald ![]() ps. 'k hoop dat Tamiya het verstand heeft om van de 307 WRC een kit uit te brengen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind da een prachtige WRC, zou die zijn dak ook open gaan
![]() ![]() Dak open of dicht ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik vind het ook nen bangelijken auto ..... Ben eens benieuwd hoe hij gaat presteren het komende seizoen.
|
||||
|
||||
ik moet er nog een beetje aan wennen
we zijn het nog niet gewoon dat een peugeot iets langer is maar als je de rest van de WRC's bekijkt, past hij er wel tussen hij heeft wel iets weg van de xsara vind ik en in tegenstelling tot de Lancer heb ik de indruk dat deze spoiler dan weer iets te veel naar achter staat tja zo blijven we bezig hé ![]()
|
||||
|
||||
Ikzelf moet ook nog een beetje wennen aan de 307, maar het is een WRC, dus dat gaat wel lukken
![]() En verder kan ik nie meer wachten tot de Monte Carlo begint, dat het maar snel 23 januari is! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|