![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Eifelrennen (1000 km) : de foto's !! ***
Enkele teasers, wanneer de rest online zal staan hangt af van mijn vrije tijd. Ik moet namelijk nog een kleine 2200 foto's bewerken...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 05-07-2004 at 18:40. |
|
||||
|
||||
(Post van Mr Dallara verplaatst) :
Hier nog enkele teasertjes van de 1000km: |
|
||||
|
||||
Sjieke foto's!
|
||||
|
||||
Inderdaad mooie foto's. Je bent echt wel een enorme kei in vele dingen precies, Sennake
![]() |
|
||||
|
||||
Meer dan 150 foto's staan online op www.raceshots.be/gallery . Enkele samples om al in de sfeer te komen ...
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Deze foto vind ik trouwens wel grappig
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Jamie Campbell-Walker: hij is toch sneller dan een wandelaar hoor
![]() |
|
||||
|
||||
Sennake, wat bedoel je met de foto's bewerken, heb je daar dan nog veel correctie aan of zo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Walter lijkt me wel juister ![]() Last edited by Sennake; 05-07-2004 at 22:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik verklein ze tot 800x600, maar niet door klakkeloos de foto te verkleinen, wel door een scheve foto eventueel recht te zetten en te centreren. Daarna worden nog eens de niveau's, de kleuren en het contrast geoptimaliseerd. Daarna maak ik de foto ook nog wat scherper. Elke foto vraagt toch wel een minuut werk of zo... |
|
||||
|
||||
Het heeft lang geduurd (wegens web problemen) maar ze staan eindelijk online, op users.skynet.be/kbo-torfs kan een 40 tal "pit & paddock" foto's vinden.
![]() De race foto's zullen normaal dinsdag online komen. Hier alvast enkel theasertjes: |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het probleem is gewoon dat uw (en die van enkele andere) de firewall te streng is, meer niet! ![]() ![]() ![]() Ik ken mensen genoeg die de foto's kunnen zien hier op DP. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|